@diaantje, heeey meid! Tja inderdaad...zo zit je er midden in... We hebben er wel aan gedacht om minder te sturen, maar eigenlijk willen we gewoon af van deze maandelijke verplichting. Het is gewoon een vaste last geworden. Minder sturen kan natuurlijk, maar is niet echt een optie.... Vroeger kon je het geld gewoon sturen bij het postkantoor, maar nu moet dit via het GWK. Deze zit 40km bij ons vandaan. De kosten om geld te versturen zijn 10 euro. Dus, we moeten 80km ervoor rijden, parkeergeld betalen, en 10 euro aan gwk kosten. Tja dan kan 40 euro sturen niet echt uit. Ik heb ook de neiging om rancuneus te zijn na zo'n scheldpartij. Tjee wat kan dat mens schreeuwen zeg...stond gewoon te trillen nadat ik had opgehangen.
Wat een 'feest' van herkenning. Hier ook altijd gedoe gehad omtrent het sturen van geld. Dat is ongeveer het enige wat ik niet mis sinds mijn man elders is gaan wonen Tja, in mijn ervaring kunnen vooral die Afrikaanse dames jou en je geld enorm claimen. En niets gaat ze te ver. Om vervolgens ook weer poeslief te gaan doen, dan is alles opeens weer koek en ei. Ik heb zo vaak met het gevoel gezeten schandalig te zijn behandeld, en dan was er voor schoonmams geen vuiltje aan de lucht. Persoonlijk zou ik ze wel zijn gaan uitzwaaien. Maar als je dat niet overweegt, zou ik in ieder geval een kaartje sturen. Dan is het ook klaar.
Het is jullie geld. Jullie inkomsten en jullie gezin. Als jullie denken het kan een maand even niet dan stuur je niks. Als je een maand denkt nu kan ik wel een keer iets meer doen dan iets meer. Maar je moet het niet als een verplichting van een ander gaan voelen! Het is jullie eigen keuzen. En klinkt misschien hard maar je eigen gezin gaat wel voor
Nee zo duur als een jaarsalaris lijkt me ook niet. Zou er geen ander manier kunnen zijn om spullen te versturen? Per post word het dus leeg geroofd? Verschrikkelijk zeg.
Ik zou niet weten hoe we anders dingen kunnen versturen. Verschepen heeft ook geen nut, is hetzelfde als met per post versturen... Zal vandaag even een kaartje sturen en op de post doen. Dan hebben ze, eventueel, ook nog tijd om te reageren.
hey hey... Nou het antwoord is er al...je kan het niet meer betalen zonder er zelf geen last van te hebben..opsturen is dus ook geen optie..*belachelijk duur man zo op deze manier* Is het toch klaar???..jammer dan wat tante ervan vind! Kan je nog beter beetje geld opsparen en geven als jullie weer eens op familie bezoek gaan daar..weet je zeker dat het in goede handen komt enzo.. *ik zou ze trouwens wel gaan uitzwaaien..om zeker te zijn dat ze ook weg gaan!*
hahaha, schiphol is voor ons 2 en half uur rijden. En ze gaan weg op maandag, en dag waarop mijn man moet werken. Dus nee we gaan niet, als de situatie normaal was geweest waren we natuurlijk wel gegaan. Maar na die scheldpartij ga ik niet naar schiphol en net doen alsof er niks aan de hand is!