Tot hoelang kan een doorbraak duren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tyrah, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb dus testjes gedaan met alleen maar lichtpositieve tweede lijntjes/streepjes.
    Weet mijn cyclus niet wel dat ik pas (2 maanden geleden ongeveer?) gestopt ben met de pil.
    1x in ieder geval een onttrekkingsbloeding heb gehad.

Nu kwam gisteren roze verlies maar vroeg me af hoelang of tot hoelang een doorbraak kan duren?
    Want het is nu de volgende ochtend en heb bijna niks meer...

Iemand ervaring hierin? En hoelang duurde het bij jouw als je roze verlies hebt dat het doorkwam je menstruatie?

Alvast bedankt voor het reageren.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het kan wel een jaar duren voor je cyclus op gang is.Dan kun je ook gerust af en toe wat roze verlies hebben en dan weer niet.
    Maar ik heb van jou geen 1 positieve test gezien.Zou je die nog willen plaatsen?Dan kunnen we meekijken.

3. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Het hoeft geen jaar te zijn Pipo, heb ik ook gelezen, het kan natuurlijk wel ;)
    Ik heb ook geen positieve test geplaatst alleen lichte tweede streepjes.
    Maar dat waren ook tuurtjes hoor.

Meer valt er niet te plaatsen momenteel.
    En ze liepen ook niet op, dus ja...

Wel eens gehoord van innestelingsbloeding, en dan zou dat kunnen betekenen dat er helemaal niets op die testjes hoorde te staan of indrogers waren allemaal.
    Als het innesteling zou kunnen zijn moet ik ten eerste niet meer gaan bloeden hahaha en kan ik ook geen zwangerschapskwaaltjes hebben die ik wel heb dus conclussie eigenlijk nuchter gezien: moet ongesteld worden!

Maar is mijn vraag nu aan de meiden/dames hier: hoelang erna dus na roze kwam de doorbraak?

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Daar kan niemand wat van zeggen.Dat is bij iedereen anders.

5. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ja... besef dat dit een moeilijke situatie is.
    Moet maar gewoon afwachten dan ;)

Dank je Pipo voor je berichtjes.

6. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Goedemorgen, volgens mij is het aan het doorbreken, heb nu echt rood verlies! Joepieeeee ben blij. Natuurlijk zien wat deze volgende cyclus gaat doen.
    En blijven tempen al heb ik geen verstand van tempen eigenlijk... dus wanneer je je eisprong heb gehad enzo en dips zal eens gaan googlen wat ik erover kan vinden.
    In ieder geval blij dat er rood is gekomen, oke niet echt veel maar volgens mij komt het los en heb ook een soort van buikpijn!

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bij mij heeft het na mijn pil 41 dagen geduurd vooraleer ik een ontrekkingsbloeding kreeg, de volgende keer perfect na 31 dagen ongesteld zoals gewoonlijk.

Maar als je nu rood bloedverlies hebt, dank ik dat het wel goed zit en dat je dit als dag 1 mag rekenen... Probeer het deze keer goed bij te houden in een app of in je agenda/op je kalender... Dan kan je gaan tellen hoe lang je cyclus duurt, wanneer je eisprong ongeveer is en wanneer je nod is en je kan gaan testen! Dat gaat je volgens mij veel meer duidelijkheid en minder stress geven! Succes hoor!

8. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hey Dora, ik heb wel mijn ontrekkingsbloeding gehad en dit is mijn eerste menstruatie dan. Ik heb het in mijn agenda geschreven en ook op een apart a-4tje!
    Apps heb ik geen verstand van.
    Dus vandaag is cd 1 :D
    Dank je wel voor je berichtje.

Deel Deze Pagina