de kogel is door de kerk ik wil oficieel weg bij nuon! wat een ongelovelijke botte boeren daar zeg. waar zitten jullie en hoe bevalt dat en bovenal wat kosten ze?
Wij zijn ook bij de nuon weggegaan omdat er niet met ze te praten viel, rekeningen die niet klopte en als je belde een of andere boeren trien aan de telefoon die alleen maar vertelde dat we moeten betalen. We zitten nu bij de nem ( nederlandse energie maatschapij) en daar nog nooit problemen mee gehad. We betalen 107 euro per maand, zijn een gezin met 2 kinderen. Weten nog niet of we terug krijgen of moeten bijbetalen, aangezien we er nog geen jaar zitten. Overstappen was zo geregeld via i-net. succes!!!!
Hoi Hoi, Volgens mij kun je nu zonder lid te zijn gebruik maken van een test bij de site van de consumentenbond. enrgievergelijker of zoiets. Jou gebruik invoeren en je ziet gelijk welke energiemaatschappij het best bij jou past. Want hoeveel gas en elektrischitijd je gebruikt hangt af van in wat voor soort huis je woont, hoe oud is je huis, geisoleerd of niet. Ben je overdag thuis met kinderen of ben je de hele week aan het werk en staat de kachel overdag uit?? Succes ermee!!
wij hebben nuon zakelijk en geen enkel probleem hihi dat is heel vaak zo als je zakelijke klant word kan er in eens veel meer en vaak is het nog goedkoper ook. toen wij nog al particulier bij hun waren hebben we ook heeeeeeeeel veel problemen met ze gehad. je kan op internet ook een test doen welke het goedkoopste is denk er wel aan dat je vaak nog lijn kosten/netwerk kosten/kabel huur moet betalen.
Die hebben wij ook gedaan en bij ons kwam Eneco er als beste uit. Wij zijn daar al jaren klant (nooit problemen) en zijn gewoon brutaal geweest en gevraagd of wij daar ook gebruik van konden maken. Dat scheelt ons gewoon 300 euro op jaarbasis. En toen kwam er een week of 2 geleden iemand van de Nuon aan de deur om een overstap te verkopen en hij had mij niks te bieden zei hij omdat we het zo heel goed geregeld hadden.
Hier de Eneco!! De NEM, nee daar zou ik nooit naar overstappen! Dat is gewoon oplichterij. Mijn bazin is daarna overgestapt, omdat het zoveel goedkoper zou zijn. Nou ze ging gelijk de eerste maand al 35 euro omhoog! Nee, ik blijf lekker bij eneco. Krijgen dit jaar ook weer 500,- terug!!
Heb je dan ook die test gedaan op de consumentenbond site? Als vaste klant gaan we dus mooi nog even een paar 100 euro minder betalen dit jaar.
Wij zitten bij woonenergie, al jaren en nog nooit problemen mee gehad. Alles gaat via de mail wat wij ideaal vinden aangezien we een hekel aan al die papieren hebben .
Wij hadden een tijdje terug onverwacht bezoek van een nuon adviseur ivm zakelijke stroom. Meneer een mooi verhaal opgehangen tarieven vergeleken etc etc. Volgens hem konden we dan ook maandelijks opzeggen en nog meer mooie verhalen. Financieel zou het 15 euro per maand schelen. Krijgen we het contract binnen.....blijkt niet maandelijks opzegbaar en de tarief vergelijking was zakelijk vast tarief afwegen tegen particulier flexibel. Heb ff met ze gebeld dat dit niet volgens afspraken was en dat ik per direct het wou annuleren....dit was geen probleem en werd mij op verzoek per mail bevestigd. Netjes hersteld dus. Intussen zelf ff verder gekeken bij onze oude leverancier en nu blijkt dat deze ook nog een leuke zakelijke aanbieding hebben, namelijk een gratis mini laptop bij een abbo van 3 jaar tegen een vast tarief. Dit heb ik dan ook ff snel geregeld en binnenkort wordt de minilaptop afgeleverd. Wij waren dus particulier bij Essent en gaan nu zakelijk bij Essent, per maand scheelt het niet eens zoveel. Zakelijk is iets goedkoper.
en ze nemen bij eneco ook de liander (transportkosten etc) over niet dat ik daar een apparte rekening voor krijg
Ik zit natuurlijk al bij Eneco dus dat durf ik je zo niet te zeggen. Er is een gratis nummer wat je kunt bellen en dan kan je het vragen.: 088 6699088
wij zitten bij oxxio... maar of dat nu zo goed is weet ik niet. heb gekeken naar de tarieven allemaal die zijn wel weer lager dan de rest. maar het zijn de kosten van het net ofzo die nog betaald extra en die zijn zo belachelijk duur... moest 488 euro in totaal gas en licht bij betalen.. was niet grappig toen ik 3weken geleden de rekening kreeg.. en die EIKELS hebben me meteen de 1e maart het bedrag geincasseerd zonder acceptgiro of even een brief dat ze het automatisch afschrijven !! in 1 keer !!! EN IK ZIT VERDOMME IN DE BIJSTAND!!! denken ze dat ik dat kan betalen ofzo ... ( nu heeft mijn vriend gister te horen gekregen dat hij vandaag proef ken draaien bij een bedrijf en contract tekenen als de baas en hij blij zijn met elkaar dus dan zijn we uit de bijstand!! maar dat zien we volgende maand pas dan he met het inkomen )