Vooedat ik met pap begon dronk Sophie 3 flesjes van 180/6 nu geef ik s'ochtends pap ( bambix vanaf 6 maanden ) maar 6 eetlepels bambix aagemaakt met 180/6 is echt te veel voor haar,ze krijgt met moeite 5 bambix aangemaakt met 120/4 op en later nog een klein flesje is ook teveel voor haar. Ik vraag me af of dt toch genoeg is? Groetjes,
Met 6 maanden moet ze rond de 500cc zitten, met 12 maanden rond de 300cc. Wat ze nu krijgt ziet er dus prima uit.
Ik zou wat minder bambix er in doen hoor. Jeetje zo word t toch te dik of niet? (spreek niet echt uit ervaring nog hoor).. Maar áls Justin bambix krijgt dan doe ik 3 schepjes bij 120/4.
Ja en jij zei net dat je 5 op 120/4 deed. Dat lijkt me teveel dan.. Dan zou ik dáár 3 of 4 van maken.
Vond het een beetje lastig wat bij 200 cc voeding deed ik 7 scheppen,en bij 180 cc deed ik 5 scheppen..ik wist het eigenlijk ook niet meer ga het morgen met 4 scheppen proberen
Ik maak de bambix altijd met 200cc en 7 scheppen. En dan lepel ik van het bordje. Met minder scheppen wordt het echt een kliederboel, is het veel te dun. En Lynn krijgt dat ook zelden op hoor. Is ook behoorlijk voedzaam. Gewoon geven wat je meisje aangeeft en dan halverwege de ochtend een tussendoortje (fruit of koekje ofzo) Ze krijgt verder genoeg zuivel en vocht binnen.