Buikpijn, en bloedverlies, maak me zorgen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterrefeetje, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hoi meiden,

Even mijn verhaal kwijt.
    Ik heb al vanaf augustus last van bloedverlies, ik dacht dat het van het ontpillen kwam (prikpil) dus niet zoveel zorgen om gemaakt. Al eens aangegeven bij de ha, maar die zei ook, je hebt het afgelopen jaar zoveel rare dingen gehad qua hormonen, we wachten nog even af. Van de week toch maar weer gebeld, ik heb best last van buikpijn, en nog steeds bloedverlies.
    Nu dus inwendig onderzoek gehad, bloed laten prikken en uitstrijkje gemaakt. Morgen de uitslagen van het bloed (geprikt op stolling, ontstekingswaarden, hb (omdat ik nu al zolang 'ongesteld' ben) en nog een paar dingen. En dan pas over 2,5 week de uitslag van het uitstrijkje.
    Het kan natuurlijk van alles zijn, daar word ik een beetje nerveus van. Nou ja, afwachten maar..

Ik wou het gewoon even kwijt, misschien heeft iemand het ook gehad en viel het allemaal mee? Dan hoor ik dat natuurlijk graag :)

2. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Dat zou ik ook doen hoor. Toch is het gelukkig in veruit de meeste gevallen onschuldig.
    Heb je dagelijks bloedverlies? Hoe oud ben je? Heb je al eens een uitstrijkje laten maken en hoe lang is dat geleden.

Sterkte, het komt vast goed.

Liefs

3. Sterrefeetje

Het bloedverlies is dagelijks, de ene keer bruin en de andere keer helder rood. Ik ben 28 en dit was mijn eerste uitstrijkje.
    Ik vind het wel spannend, gelukkig zijn de bloeduitslagen er wel snel. Ik hoop zo ongeveer dat ik een ontsteking heb, en een ab kuur krijg..

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent.
    Gelukkig krijg je de bloeduitslagen snel. sterkte

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Logisch hoor dat je ongerukt bent. Gelukkig morgen al de bloeduitslagen. Ik hoop dat deze niet afwijkend zijn en dat je uitstrijkje over 2,5 week ook gewoon goed is.

Heel veel succes ermee.

6. Sterrefeetje

Dankjulliewel!

7. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Heb precies hetzelfde gehad na het stoppen van de (gewone) pil. De eerste maand was ik iets erger ongesteld dan normaal. De tweede maand was het hels. Buikpijn, bloedverlies en bloedverlies wat bleef aanhouden. Soms een dagje niet maar dan begon het weer.
    Heb meerdere onderzoeken en inwendige echo's gehad, maar daar was niks op te zien. Toen in overleg met de gynaecoloog weer aan de pil gegaan en nu is het weer normaal (1x in de week een doorbraakbloeding).
    De gynaecoloog heeft dus niet echt een diagnose kunnen stellen, heb dus de hormonen van de pil nodig om een 'normale' cyclus te hebben.

8. Sterrefeetje

Ik hoop ik ook zoiets heb, al zou ik wel balen als ik weer met de pil moet starten ivm hoofdpijn..

9. Sterrefeetje

Net gebeld, de bloeduitslagen zijn goed, nu dus wachten op het uitstrijkje.

Deel Deze Pagina