Het gekke is dat die kleine dus echt een glimlach van oor tot oor krijgt als iemand het ook gaat zingen. Zelfs de oudste zegt dat baby O zíjn gappie is.. ♡♡♡♡ ik hou van baby jongens! De broertjes hebben echt een band, zo gaaf
We hadden geen back up namen. Wel een naam voor het andere geslacht aangezien we het geslacht niet wisten tot de bevalling. C had Nathan geheten N had Fabienne geheten L had Mica(h) geheten
Kayley Michelle zou als ze een jongen zou zijn. Mitchell Anthony heten. Onze zoon heet Shay Colten. En zou als ze een meisje zou zijn als tweede naam Jayla hebben geheten. Eerste naam hadden we nog niet. Mijn jongste zoon heet Declan Nash. En zou als het een meisje zou zijn. Als tweede naam Harper hebben geheten. Eerste naam hadden we nog niet. Mochten we ooit nog een kindje krijgen Dan zou het voor beiden geslachten denk ik Lennox zijn. Tweede naam jongen Jagger. Tweede naam Meisje Alana.
Backup voor dochter is de naam van nu zoon. Mochten we een meisje krijgen is de backup van zoon de naam van dochter. Jongensnamen nog niet over uit Het makkelijkst voor ons is dus als deze baby een meisje is, haha.
Voor een jongen hadden we eigenlijk geen back-up naam. Terwijl hij (nniF) wel de eerste helft van de zwangerschap Jamie heette. Als hij een meisje was, dan had hij ëoZ geheten. Ik zou de genoemde namen nu best wel willen geven aan een tweede kindje. Maar ze gaan dan concurreren met Owen of Dave, of Ella.
Geen backup naam bij oudste dochter, maar wel een twijfel tussen haar huidige naam en Quinn. Uiteindelijk werd het haar huidige naam. Jongensnaam was de naam die onze jongste nu heeft. Middelste geen backup namen. Hadden zelfs nog helemaal geen namen, hebben haar naam pas bedacht toen ze al overleden was. Werd uiteindelijk een naam die we bij de eerste op ons lijstje hadden, maar het door de populairiteit van de naam niet werd. Hoe dubbel ook, nu was het geen bezwaar meer, want ze zou nooit in een klas terecht komen waar meerdere dezelfde naam hebben. De jongste heeft de jongensnaam gekregen die we al jaren hadden. Geen backup naam. Als hij een meisje was had hij Quinn of Dany geheten.
Hier geen back up maar bij beide wel nog veranderd van naam. 1e zou eerst Tim Lucas genoemd worden. 2e zou Jesper heten maar dit waren ze beide toch niet. Voor een meisje hadden we bij de 1e Emma Emily en bij de 2e Emma of Tessa.
Dochter zou als ze een jongen was heten zoals onze zoon nu. Als back up naam hadden we Isabel / Isabelle Zoon zou Lilly geheten hebben als het een meisje zou zijn geweest. Als back up hadden we Fedde. Deze baby zou Luciën, Fedde of Lucas geheten hebben. We hebben voor haar nu nog twee namen waar we nog niet helemaal over uit zijn.
Voor onze oudste dochter waren we vrijwel direct uit de naam, hoewel we nog eventjes getwijfeld hebben over de spelling (en daarmee de uitspraak). Een tweede, goede optie was Luna, maar die viel gauw af. Als ze een jongen zou zijn geweest, zou ze hebben geheten hoe onze zoon nu heet. Onze zoon zou, als hij een meisje was geweest, hebben geheten zoals we onze jongste dochter gaan noemen, dus die hou ik even voor me Zijn eerste naam stond direct vast (want hadden we dus al, zou de eerste een jongen zijn geweest) een optie voor zijn tweede naam was Lucas. Dit hebben we redelijk op het laatste moment gewijzigd. Lucas stond al op alle proef geboortekaartjes. Zou onze jongste dochter een jongen worden zouden we het lastig hebben gehad met de naam... Wat opties waren Lucas, Morris, Thomas, Bram, Noud, Niels, Quinten
Romee, goeie keus. Zo heet onze jongste. Bij mijn oudste dochter vond ik Leah en Jolie heel erg mooi. Jongensnaam hadden we niet. Bij mijn jongste was Rose eigenlijk favoriet maar dat kon echt niet met de achternaam. Voor een jongen hadden we Jace.
Back up naam bij de oudste; Dante. En als meisje zou ze Sophie Jasmijn hebben geheten. Back up naam bij de jongste; Nolan. En als meisje zou ze Elle Marenthe heten. Ook mooi vinden we; June/Jule, Florent, Hugo
- Maud had als back-up de naam Robin. Geen jongens naam achter de hand. - Koen had als back-up de naam Ben en als meisje Robin. - Robin had geen back-up naam. Maar was Ben geweest als jongen.
Bij de eerste hadden we gewoon zijn naam voor een jongen en Faye voor een meisje. Bij de jongste hadden we haar met 8 weken, niet verder gezocht naar een andere meisjes naam. Voor een jongen waren we er nog helemaal niet uit, dus met 15 weken een geslachtsbepaling en toen hoefde we ook niet meer verder te zoeken gelukkig haha
Namen die we beiden wel leuk vinden maar het geslacht was anders of ze waren het toch niet niet: Daniek, Tieme, Rutger, Rogier, Ties, Annelot, Lieve, Fiene, Felien, Jan
Ik heb wel nagedacht over een back-up naam bij dit kindje omdat er iemand in mijn omgeving is die waarschijnlijk net iets eerder een kindje krijgt wat kan komen te overlijden door een hartaandoening. De namen van onze andere kids lijken totaal niet op elkaar, maar je weet maar nooit... Mijn back-up naam zal waarschijnlijk Jonathan zijn en als roepnaam Jonah. Maar toch zal het me heel veel moeite kosten om afstand te nemen van de naam die we nu hebben...