Amy slaapt sinds het begin af an met haar hoofdje naar de linke kant, maar steeds vaker ligt ze als ik tegenwordig nog even ga kijken met haar hoofdje aan het voeteind en boven de deken? Ik kan ze dan wel soms weer gewoon terug leggen, maar dat lukt niet altijd. Nu vraag ik me af, wil zij opeens met haar hoofd aan de andere kant slapen, is het misschien te warm omdat ze boven de deken gaat liggen. (heeft een pyjama aan en ligt in een slapzak). We heeft het ook mee gemaakt?
alysia hier doet het ook... slaapt ook op de deken dan wij leggen haar terug en word er dan niet wakker van.. ze valt namelijk altijd spelend in slaap.. misschien een idee om het anders te proberen om aan de andere kant het hoofdje te leggen en als hijd an weer draait weet je dat het komt door te spelen of iets maar denk niet dat het komt door te warm heir ook lekker slaapzak aan en pyama en dekentje maar dan geen kachel aan en wel een fris kamertje
youame begon op die leeftijd ook en doet het nu nog steeds ze heeft nooit onder de dekens willen liggen ze heeft een winterslaapzak aan ik laar haar gewoon der gang gaan ze wordt ook af en toe wakkker dan gaat ze spelen kan der wel terug leggen maar 10 min later ligt ze weer zo