Ze gaat hier ongeveer 3 keer per week in bad. Ik doe lekker de verwarming wat hoger, leg haar kleertjes en badcape eroverheen en doe haar in een badje met wat Natusan bedtime of Sebamed baby. Meestal doe ik er een eendje bij, dat vindt ze leuk. Eerst deed ik haar in haar kamertje in bad, maar ze spettert en schopt zo hard in het water, dat het drijfnat werd, dus de laatste 2 maanden gaat ze in de badkamer in bad. Maar goed, ze gaat ook regelmatig met ons in bad of onder de douche. Na het badje smeer ik haar in met Natusan Bedtime lotion en soms krijgt ze nog een korte babymassage van me.
Sowieso elke avond hoort gewoon bij het slaapritueel,leekr met de natusan bedtime bad! en vaak s'ochtends even met haat kontje in de tummie tup!
hier in de regel om de dag, ik neem lars vaak gewoon mee onder de douche smorgens, maar als we vlug moeten dan een kattenwasje met een natte washand (vind ie vervelend, hij gaat liever onder de douche of in bad hihi)
hier iedere avond een badje, maar de ene dag met schuimbadje of wasgel, en de andere gewoon een lekker warm badje. Lekker insmeren met olie daarna. Hij heeft geen last van een droge huid of andere narigheden, dus kan het gelukkig wel iedere avond. Hij vindt het heerlijk. s Ochtends even een washandje over hem heen of eventjes een natte plens onder de douche halen. Echt een water-ratje
2 a 3 keer per week. Ze heeft een erg droge huid dus mag ze niet teveel in bad. We badderen haar dan wel in de olie, zodat haar huidje lekker zacht word. We doen haar altijd voor de laatste voeding in bad, mn vriend badderd haar, ik pak haar aan en droog dr af etc. Als ze dan aangekleed is krijgt ze lekker haar fles en dan naar bed.