Ik was voorheen gastouder en werkte ook bij als operator bij een chat. Tegenwoordig hebben mijn vriend en ik een eigen bedrijf in de ict wat nu 6 maand bestaat en beter loopt dan we ooit hadden durven dromen. Ben blij dat ik geen go meer ben op de kindjes na zal ik dat beroep nooit meer willen uitoefenen maar goed ik had ook een rot adres waar ik was! Ben blij dat ik nu elke dag thuis werk en me mannetje ook en we eigen tijden kunnen indelen al werken we vaak tot diep in de nacht dat dan weer wel.
ik ben personeelsplanner bij een dierentuin. Voor de afdeling Horeca, entree, bezoekersservice en winkels maak ik de roosters
in een ziekenhuis? ik moet binnenkort erheen dus dan krijg ik met jouw beroep te maken ben benieuwd haha
ik werk als schoonmaakster in een hotel. erg goed te combineren met gezin maar helaas zal ik waarschijnlijk ander werk moeten zoeken over ongeveer een half jaartje. moet geoppereerd worden aan een hernia, daarna herstellen en minder zwaar baantje zoeken. heb een dubbele hernia en 1 wordt volgende maand verwijderd en andere afwachten hoe die gaat verlopen/herstellen. waren verschillende oneffenheden te zien op de mri en waarschijnlijk zal ik ondanks een goede rugtraining nooit meer zwaar rugbelastend werk kunnen doen heb spw3 kinderopvang op zak maar doe er niks mee. vind dit niet te combineren met de kinderen en wilde hier weer wat mee gaan doen als bijde kids op school zitten. helaas zal ik toch ook dit nooit meer kunnen doen.
Werkvoorbereider bij een kleinschalige thuiszorgorganisatie. Ik ben de contactpersoon voor onze clienten en de gemeente. En ik maak de planning voor 12 medewerkers. En thuis speel ik regelmatig voor politieagent
Ik heb een diploma brood en banketbakker sinds dit jaar werkzaam in horeca als bedieningsmedewerker,kok,pannenkoekenbakker.. zeer leuk
Ik ben nog 2 weken "leerling"-verzorgende en daarna ga ik naar mn oude werk terug in de beveiliging als objectbeveiliger!