ik ben huismama en dat bevalt me prima heerlijk bezig zijn met mijn kinderen en mijn heerlijke huishouden en het koken
Haha heb ik ook even gedaan mis het zo erg ! (ik was je naam kwijt maar ik ga je ff bij mijn tofste zwp-er rijtje neerzetten)
mijn beroep is nog niet voorbij gekomen ... ik ben keukenhulpkok. zou graag huismoedertje zijn, maar vrees dat we dat financieel niet redden :-/
interieurverzorgster een duur woord voor schoonmaakster Ik was ateliermedewerker oftewel naaister. ouderwetse beroepen in een nieuw jasje net als ik
Ik ben receptioniste/telefoniste in een zwembad. 9 Uur per week. De rest van de tijd ben ik thuis. Mijn man is gevangenbewaarder, werkt veel nachtdiensten, dus dit komt zo gewoon mooi uit. Ik ben overigens ook verpleegkundige, maar daar niet werkzaam in.
Sinds 1 oktober docent in het voortgezet speciaal onderwijs (externaliserend probleemgedrag, het vroegere zmok). Daarnaast volg ik een kopjaar omgangskunde om mijn onderwijsbevoegdheid te halen. Hiervoor was ik student pedagogiek.