Dat hoor je niet veel meer, maar moet het toch even zeggen top van je. Zo hoort dat. Ik werk als huishoudelijk hulp net een vaste aan stelling gekregen voor onbepaalde tijd.
Was eerst kapster Ben nu omgeschoold tot boekhouder ivm kappersexceem alleen helaas nog geen baan gevonden dus op dit moment huismoeder
Jaloerssss!!!!! Gelukkig zitten er hier veel grote orchideeën kwekers dus hoef ze nooit voor de hoofdprijs in de winkels te kopen ( scheelt een hoop ) En mijn man werkt nu in de chrysanten straks in de potplanten ook heeeel handig Sorry offtopic
Ik ben niet weg geweest hoor , maar hoe bevalt het beroep mama zijn ? Tante zijn is trouwens ook een beroep toch? want dan ben ik ook nog tante
Ik heb de functie administratief medewerkster, maar doe echt alles, van brieven typen tot de debiteuren administratie, financiële administratie, salarisadministratie e.d. Manusje van alles dus ook. Heb diploma voor nagelstyliste, en bezig met hbo bedrijfseconomie..
Ik ben ambulant hulpverlener, werk met jongvolwassenen (18-30). Hiervoor trajectbegeleider geweest (schoolverlaters helpen om een passende opleiding of baan te vinden), en activiteitentherapeut. En nog eea ernaast gehobby't tussendoor, maar dan wordt het wel erg veel