Wat een leuke verrassende beroepen komen er voorbij! Hier 3 dagen per week interaction/web designer bij een internationaal marketing bedrijf en 3 dagen per week tatoeëerder bij een tattooshop in Friesland. Heb ook nog ergens wat visagie & styling diploma's liggen waarmee ik uiteindelijk niets heb gedaan maar waar ikzelf en m'n vriendinnen wel plezier van hebben als we feestjes hebben of uitgaan.
Wat ontzettend veel verschillende beroepen zijn er al voorbij gekomen. Leuk om te lezen. Ik ben nu fulltime mama en gastouder voor 2/3 dagen in de week. Mijn eigenlijke beroep is hoofd P&O, maar ben gestopt toen de kinderen kwamen. Als de jongste straks naar school is ga ik weer proberen om in het P&O veld aan de slag te komen.
Oeh, dank je! Het is prachtig afwisselend werk, maar ook intimiderend, iemands uiterlijk voor het leven veranderen. Klinkt wat dramatisch misschien, maar ik sta hier altijd bij stil. Vooral met grotere stukken.
Psycholoog & pedagoog Net een nieuwe baan en ik werk nu met moeilijke pubers uit nog moeilijker gezinnen.