vouwplank kleding

Discussion in 'De lounge' started by Sweetlakecity, Nov 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

2. madchen30

madchen30 Actief lid

May 18, 2008
    282
    0
    16
    lijkt me niks

het voorvouwen en netjes leggen moetje nog steeds doen en dat kost nou net het meeste tijd....

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Lijkt mij ideaal..maar denk dan,..tja 15,- kan ook zelf vouwen,hihi

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    heb het in actie gezien tijd geleden bij the big bang theorie en dat werkte als een tierelier daar :)

5. Kylie1986

Ik moest ook direct aan sheldon denken, die vouwt daar zelfs zijn sokken mee :D

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    echt...hoe verzint iemand zo iets!

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Geen ervaring mee maar vraag me ook af of het écht zo snel en makkelijk gaat. Je moet indd nog zelf de kleding netjes, recht neerleggen en dat kost indd de meeste tijd!
    Ach voor die 15 euro vouw ik net zo lief zelf :p

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Idd zag er mega simpel en handig uit!:):D

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ziet er makkelijk uit maar als ik naar de tijd van het recht en goed leggen kijk dan heb ik mijn shirt al opgevouwen.

10. iMama

iMama Actief lid

Oct 21, 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee, maar lijkt me wel handig met van die glibberstofjes. Man heeft stapels voetbalshirts en die krengen krijg je nooit goed.

Overigens kun je m zelf ook makkelijk maken. Beetje stom filmpje maar het gaat om het idee:
    http://www.youtube.com/watch?v=l21a4IDW8C4&feature=related
    Er staan er overigens nog meer op you tube, dus desnoods zoek je een andere uit ;)

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

Eerlijk gezegd, na het kijken van het filmpje...ik zou het zonde van het geld vinden, ook al is het maar € 15,--. Je moet eerst alles rechtleggen, dan de mouwen naar binnen vouwen, de onderkant omslaan en dan pas kan je dat ding gebruiken. Nou ja, als je de mouwen en de onderkant al gedaan hebt hoef je zelf ook alleen nog maar de zijkanten in te vouwen in 1x dubbel te slaan. Volgens mij net zoveel moeite als met dat ding. Ik zou zoiets dus echt nooit kopen.

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zo iets dacht ik al. Zonde van het geld.
    Maar is net zoals mijn vloer stoomreiniger die ik ook zo gekocht heb met ervaringen van hier. Haha vroeg me af of het echt zo een topdeal was.

Maar tja ben meer tijd met neerleggen van de kleding kwijt dan het opvouwen ja. :-s

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hmmm ik zou het niet doen. dan kun je nog beter uit hard karton een rechthoek snijden en die als vouw hulpje gebruiken (net zoals will & grace :p)

14. Kylie1986

Dat is slim!! Zo even kijken of ik nog ergens een groot stuk karton heb liggen

Share This Page