Linda, maar daarvan zijn er meestal ook genoeg op de forums, dus ik heb gekozen voor de Turkse variant van meisje: Kiz (alleen moet het geschreven worden zonder puntje op de i, maar dat snapt mijn toetsenbord niet). Mijn man is van Turkse afkomst namelijk, en die praat altijd over mij als 'zijn meisje', vandaar! @Gulay: dus jij bent Nederlandse (ik bedoel zonder Turkse achtergrond), dat heb ik nooit begrepen! Goh wat bijzonder dat je in Turkije bent gaan wonen! Ben je moslima (geworden)?
Klopt kız ik ben Nederlandse hehe Ja ik ben inderdaad moslim geworden was ik overigens al voor ik trouwde hoor.
@Gulay Goh, weer wat wijzer geworden! Ik zie je soms ook voorbij 'schuiven' bij Taliha (ja toch?), en vandaar ook mijn vraag!
Mijn echte naam is Anouchka (anoeska) maar iedereen noemt me noes dus vandaar de naam noesje. Ik werk in de horeca en de vaste klanten kunnen mijn naam niet onthouden ik hoor de hele dag : Anouk Natascha marousha matrouska Nanoeska
Sorry, ik had inmiddels de conversatie al verder gezet via PM. Ik twijfelde bij mijn laatste berichtje al of ik het nog hier zou plaatsen of niet. En omdat er een stukje in stond over haten, heb ik toch nog ff gereageerd, omdat ik het daar niet mee eens was, en het naar Gulay niet fair vond om dat niet hier te uiten(waar iederen het kan zien, want via PM krijgt niemand er wat van mee) Dus het was en weloverwogen keuze