Nou ik heb iets raars.. wilde vragen wat jullie hiervan denken..? Ik heb nu voor het eerst eens de Clearblue dubbele indicator ovu test geprobeerd.. Korte cyclus dus als volgt getest: dag 7 negatief dag 8 constante smiley dag 9 geen test mogelijk dus dag 10 negatief dag 11 constante smiley Ik begrijp er niks van!! Ik heb dus geen knipperende smiley gehad maar gelijk een constante! En nu vanochtend dus voor de tweede keer! :S Heb gister gebeld met CB. IK had namelijk dag 8 dacht ik teveel urine op de test.. er zat een blauwe vlek/waas.. maar dus wel een smiley en geen foutmelding! CB zei als je teveel of te weinig urine zou hebben gebruikt had je een foutmelding moeten krijgen! Nu net dus weer een test gedaan dat was haar advies even bekijken deze cyclus.. je raad het al, weer teveel urine! Snap t niet 3 sec maar ok dat zal wel aan mij liggen! Voortaan eerst in potje. Maar ja wat moet ik nu met deze uitslagen? Ik kan niet opnieuw testen want die smiley blijft 2 dagen staan! Dus... - Hoe kan ik een constante smiley krijgen zonder eerst knipperende - 2 x in een cyclus een constante smiley - en die doorlopers zonder foutmelding.. ppffff Dank alvast!!!
Ik zou een ouderwetse ovulatietest met een stripje kopen. Die lijkt me duidelijker, en goedkoper, dan een digitale test.
Ik had dat ook. Bijna hetzelfde als jij. Beel raar. Maar heb daarnaast ook goedkope ovulatietest gebruikt en kwam erachter dat de twee x paar echt lh piek was. wat t nou precies was weet ik ook niet. Als ik jou was zou ik ff controleren met een andere test, dan weet je t gelijk zeker.