rare eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stiefmam02, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Goedemorgen,

Deze week zit ik in mijn vruchtbare week. Maandag ochtend stond ik op met enorme pijn in mijn linker eierstok. De pijn was zo heftig dat ik flauw ben gevallen. Gelijk ben ik naar de huisarts gegaan. Daar hebben ze bloed afgenomen en een verwijsbriefje voor een echo meegegeven. Vanochtend kon ik de huisarts bellen voor de uitslag van het bloed onderzoek. Deze gaf inderdaad aan dat ik maandag ochtend mijn eisprong heb gehad. Het gekke is dat er geen vruchtbaar slijm te bekennen was. Aankomende maandag mag ik voor een echo en daar kijken ze voor de zekerheid of alles goed zit.

Zijn er hier vrouwen die een soort gelijk iets hebben meegemaakt? of iig zo duidelijk de eisprong hebben gevoeld maar geen rekbaar slijm hadden?

maak me zorgen of het wel goed is.

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik denk dat ikiets soortgelijks mee heb gemaakt.
    vorig jaar dec. ben ik gestopt met de pil.

ik dacht op 3 januari een eisprong te hebben gehad, want ik had rekbaar slijm, veel buikpijn, bmm hoog. zere tepels naderhand, wat ik altijd heb na een ei. maar geen temperatuurstijging.

een week later, na 8 januari, had ik wel een tempstijging, maar geen rekbaar slijm gehad. zere tepels gingen weer over. die week heb ik wel de hele week buikpijn gehad.

op 15 januari had ik positieve test, heel licht, maar duidelijk positief.
    ff gaf op een gegeven moment aan dat ik mijn ei had gehad op 8 januari, maar later geeft hij zelfs helemaal geen ei aan.
    maar ik ben echt zwanger!
    een eisprong op 8 jan. verklaart wel mijn lichte test (7dpo), en ook op de echo (ik dacht 6 week zwanger te zijn) bleek dat ik waarschijnlijk toch korter zwanger ben.

dus ja, blijkbaar kan je een ei hebben zonder de bekende symptomen. wist ik ook niet...

ik hoop dat op de echo alles goed is maandag!

3. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    ik weet niet of dit erbij hoort.
    maar ik heb weinig pijn zit nu in me vrichtbare dagen sinds zaterdag en woensdag vandaag of donderdag morgen me ei.
    sinds zaterdag meer slijm en zachtere bmm maar niet hoger.. gister middag ineens veel minder slijm en later de avond ineens een stukje dat uitrekbaar was maar uur later weer voelen en geen uitrekbaar slijm meer.
    vandaag is mn temperatuur nog niet gestegen. dus ik ben verward.
    gister wel eisprong of niet. of was dat rekbaar slijm maar nog niet erg geopende of hoge bmm een teken dat ie er aan komt vandaag?

liefs

4. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    He meid wat schrikken zeg! Bij mij ook tegengestelde symptomen hoor: in het weekend van 2-3 febr vruchtbaar slijm gehad, afgelopen weekend waarschijnlijk mn ei gespot dmv ovutesten. Maar dus geen idee wanneer ik em heb gehad...afwachten dus. Hoop voor je op meer duidelijkheid met je echo!

5. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ja vreemd he. Volgens mij klopt het niet altijd wat er staat met uitrekbaar slijm. In mijn bloed was te zien dat mijn eisprong maandag was maar heb helemaal geen slijm gehad.

6. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb vorige cyclus elke dag gecheckt op slijm en totaal geen enkel beetje rekbaar slijm tegengekomen, de hele cyclus niet. Maar ben na 30 dagen wel netjes ongesteld geworden dus ga er vanuit dat er toch wel een eisprong is geweest. Dus slijm hoeft niet altijd!

Veel succes maandag!

7. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een raar iets zijn hormonen of is ons lichaam he!
    Ik was er van overtuigt dat ik vorige week mijn ei had. Nu was ik gister duizelig en verloor wat slijm.. Nu ben ik een beetje in de war, en weet niet waar ik aan toe ben.
    Maar ik ben nog nooit flauwgevallen van mn eisprong, wel haske buikpijn/steken.
    Sterkte er mee!

8. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    nou we zijn in ieder geval niet alleen. er zijn blijkbaar veel meiden met een rare eisprong. of een afwijkende cyclus.
    ben zo blij dat dit forum bestaat want wat er op internet word gegooit vertrouw ik niet altijd maar mensen zoals jullie die uit ervaring spreken heb ik altijd meer vertrouwen in! bovendien hebben diegene het zelf mee gemaakt en ervaren toch!
    dus iedereen gewoon bedankt. ik ben blij dat jullie er zijn om andere te helpen en advies te geven. :D

9. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    ja dat heb ik dus ook. Zou niet weten wat ik zonder al dit advies en verhalen moet. Je wordt hier toch duidelijker van en je komt er achter dat er veel vrouwen zijn met de zelfde vragen/problemen. Heel gek maar zo fijn dat je dan ergens terecht kan!!!...

Deel Deze Pagina