jullie eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door laatje, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwado

zwado Lid

27 mrt 2007
    11
    0
    0
    Ja zeker jammer! Ik heb wel aan een paar vriendinnen verteld dat ik zwanger ben, wnat ik denk maar zo, als het mis gaat wil ik het toch ook met ze kunnen delen (en dat is me de vorige keer ook goed bevallen). Maar ik heb er wel meteen bij gezegd dat ze me nog niet echt mogen feliciteren, gek hè?!

2. zwado

zwado Lid

27 mrt 2007
    11
    0
    0
    En wat je zegt is waar, je bent bang voor weer dat verdriet en die teleurstelling en daarom laat je het nog niet toe. En natuurlijk ben je van binnen eigenlijk wel blij (ik heb mezelf op een ochtend heel boos toegesproken: "nou wil je al die maanden zwanger zijn en nu ben je het, nou moet je niet zo achterlijk doen!") maar omdat je jezelf in bescherming neemt (bewust of onbewust) botsen je emoties enorm: en ik denk dat je je daardoor "verdoofd' gaat voelen: je MAG nog geen vreugde voelen terwijl je die van binnen eigenlijk heeeeel goed voelt: je hebt tenslotte eindelijk weer een positieve test!

Hou je taai hoor!

3. Female

Female Niet meer actief

Ik woon in Belgie en bij ons deden ze standaard de nekplooimeting. Als je een verhoogd risico hebt kun je dan altijd gaan kijken of je ook de vlokkentest wilt doen... Ik zou het wel graag willen weten van te voren. De kans op syndroom van down is natuurlijk ontzettend klein, maar ik denk dat de schok voor mij erg groot zou zijn als ik er pas na de bevalling achter zou komen. Ik zou me er dan liever op voorbereiden...
    Succes!

Groetjes

4. Female

Female Niet meer actief

Oeps! Sorry ik had gereageerd op het topic hieronder, nl "vlokkentest of nekplooimeting" maar heb m verkeerd geplaatst?! :oops:

Kan één vd mod's hem aub verplaatsen? dank u

Deel Deze Pagina