Willow wat goed van je, dat je de foto toch weer geplaatst hebt! Het is een hele emotionele foto. Wat een mooie baby, heel ontroerend. Het verdriet in je gezicht raakt me. Vindt het heel knap dat je deze emoties met ons deelt, respect hoor meis.
Hele grote dikke digiknuffel voor jullie mama's van een overleden kindje. Ben bijna mijn beeldscherm aan het omhelzen zo erg voel ik de drang om jullie te knuffelen!
Nee, dat is het zeker niet, en dat gaat ook veel te ver. Wat mij persoonlijk opviel was de manier waarop er in jullie topic sommige dames bijna 'als lastige vliegen werden weggeslagen.' Terwijl ze om een geldige reden in het topic beland waren. Ik denk dat het later ook niet meer om de initiele opmerkingen ging, maar meer om de wijze waarop er door sommigen in het Rapley topic gereageerd werd (overdreven luid lachen etc.) Dat maakte míj in ieder geval al kwaad, en dan heb ik niet eens persoonlijk het verlies van een baby in zo'n laat stadium mee hoeven maken. Ik kan me de reakties daarom goed voorstellen...
@Bijzonder: Wat ben jij mooi opgemaakt @Minkie86: Wat een lekker ventje hé! En stralende foto! @Wonderteam: Wat een teleurstelling moet dat zijn! Dan ben je lekker thuis bevallen, moet je alsnog naar ziekenhuis. Wat was er gebeurd? @Papaver: Hij geeft je wel mooi een knipoog op die eerste foto @Qmerel: Volgens mij zou ik ook zo kijken haha. Zo blij (maar ja, nog 20 weekjes wachten) @Willow: Ben er gewoon stil van... Wat een verdriet op je gezicht en wat een mooi kindje zeg! Alsof hij slaapt. Geen woorden voor....
@Willow: Wat een hartverscheurende foto, en wat een mooi mannetje. Fijn dat je hem weer hebt geplaatst. Hij hoort er ook gewoon bij.
lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden....heb een brok in mijn keel... heel erg bedankt dat jullie zo lief zijn!!!!! knuffel willow
Bedankt allemaal! Willow, een hele emotionele foto van jou en je kindje. Goed dat je hem gewoon wel weer geplaatst hebt. Onze kindjes mogen er ook zijn! Verder komen er ook hele mooie foto's voorbij. Het is en blijft een wonder, het krijgen van een kindje.
Zulke mooie foto's. Ik zei het al een tijdje terug maar Willow... oh wat raakt jouw foto me.. je kindje vind ik gewoon prachtig maar jouw gezicht. Ik wil je zo graag een knuffel geven. Een knuffel om je te feliciteren maar natuurlijk ook om je te troosten. Ongelofelijk Ik zie hier trouwens allemaal geweldige foto. Het is hoe dan ook één van de meest emotionele momenten in je leven, ja toch? Ik hoop het nog één keer mee te mogen maken.
dat voel ik hetzelfde....Willow...super meid dat je jullie foto nogmaals hebt geplaatstik vind er niks engs aan...je kindje is prachtig @discussie.......er is genoeg gezegd lijkt me.... nu is het wel een beetje klaar dames ik wil gewoon mooie en dierbare foto's zien ben echt jaloers...de mijne zijn kwijt
Vind het ook mooie en ontroerende foto´s! Herken zo de combinatie van geluk en verdriet en trots . Even kijken of ik nog de eerste foto kan vinden van mijn zoontje en ons . Staat op een stickie . En de andere foto's zijn ook zooooo herkenbaar heb wel een foto van de geboorte van mn 2de zoontje, tijdens de KS. Was toen echt een mix van angst en puur geluk op dat moment. Heerlijk... Bekijk bijlage 208274
Hier de eerste foto van mij en mijn dochter samen, enkele uren na de keizersnede. Ik kan het me niet echt goed herinneren...ik was wazig van alle troep die ik al dagen in mijn lijf gespoten kreeg vanwege HELLP/PE. Mijn dochter was 33 centimeter groot, 940 gram en 31 weken oud (met een groeiachterstand van 5 weken). Pas de volgende ochtend (deze foto was 's nachts) kon ik haar voor het eerst 'echt' bekijken (welliswaar wel nog liggend vanuit een bed). Alhoewel het de dag daarna pas echt beter ging, toen zat ik in een rolstoel en ben ik ook voor het eerst gaan buidelen.
@ Willow; prachtige foto meid! Ben blij dat ik hem nu heb gezien want had hem gemist! @ Andere kersverse mama's prachtig om die foto's te zien! @ Vlindermama's; ook ik heb stilletjes de verschillende discussies gevolgd in de verschillende topics... Heel bizar om te lezen hoe er klakkenloos woorden op het net worden gezet, maar tis natuurlijk niet 'real life'. Als vlindermama kan ik wel vertellen dat het vreselijk is om je kindje te moeten verliezen, de pijn en alles wat het met zich mee brengt is niet voor te stellen. Laat staan hoe het dat voelt als je dit soort discussie leest! Het doet me nu ook deugt dat er (ook al met het 'nadrukkelijk in de titel van het topic vermelden' ) nu hier wel prachtige foto's van Engeltjes worden geplaatst! Ik Heb zelf heel veel foto's van ons engeltje Loek, en vaak bekijk ik deze foto's nog en iedereen die behoefte heeft om ze te zien (vrienden en familie) mogen ze ook zien. Ik heb een aantal droevige foto's waarop je ziet dat ik leeg en vedrietig ben, maar toch ook blij en gelukkig. De foto die ik me jullie wil delen is deze; Op deze foto ben ik ons kleine mannetje met een gaasje en een klein bakje water aan het schoonmaken. Ons ventje leefde toen nog, ik had echt heel erg de behoefte om voor hem te zorgen...
Bekijk bijlage 208278 Hier de eerste foto met mijn kereltje, een dag nadat hij geboren was met 27 weekjes (PE). Helaas hebben we hem maar 8 daagjes bij ons mogen hebben, maar ben heel dankbaar voor die tijd met hem. Altijd ons oudste kereltje.
Oh willow, het kippenvel staat op mijn armen als ik naar jouw foto kijk. Wat een mooi en delicaat kindje, kan me niet voorstellen wat er op zo'n moment door je heen gaat. Een erg mooie, maar ook erg verdrietige foto.
Ooh wat een prachtige foto's allemaal! En ook ik vind niks engs aan de foto van willow zoals een paar pagina's terug al is gezegd. Het is niet eens te zien dat het kindje niet meer in leven is. 'T is een prachtig kindje...Zo volmaakt. Het is alleen de gezichtsuitdrukking van willow die spreekt.
Oh meiden wat een ontzettend mooie foto's staan er hier! Vlindermama's, wat ben ik blij dat jullie de foto's er toch opgezet hebben, ook jullie kindjes horen erbij! Het zijn zulke verdrietige, maar toch hele mooie foto's. Een woord:respect!
Fay is bij geboorte besmet met de GBS-bacterie waar ik achteraf drager van bleek. Hier is ze bijna aan overleden. Mocht iemand het hele verhaal willen lezen, dit staat in mijn weblog.
@papaver, wat kijkt hij al gelijk zo mooi rond @QmerelQ, wauw het spat er gewoon af Erg mooi! @ wilow,wat een mooie foto en super dat je hem toch weer geplaatst hebt. ( je komt mij overigens enorm bekend voor) @frenzy, oh wat een prachtige en vertederende foto. @dnze, wat stralen jullie ,wat een erg mooie foto!