Jullie eerste foto samen, kunnen ook verdrietige foto's zijn van vlinderkindjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bougainville, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Meiden wat een prachtfoto's allemaal!

En de foto's van bijv. willow...oww wat een verdriet...brok in mijn keel :(

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Jeetje!! Wat ontzettend heftig zeg!! Tranen in mijn ogen...

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @willow prachtige foto meid! ik zou je ook wel willen knuffelen nu! veel respect dat je dit met ons wil delen.

En dat respect is er voor alle mama's die hun eerste foto tonen...Engel of bengel...Het is allemaal prachtig!

@frenzy wat een tedere foto meid!

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    eerste foto met zoon na een ks....

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zulke mooie foto's allemaal! :) Krijg helemaal zin in dat moment weer.. dat is echt t mooiste op de wereld..

En wat me op begint te vallen.. Hebben de ziekenhuizen allemaal afgesproken dezelfde soorten dekens te gebruiken om de baby's vlak na de geboorte in te wikkelen en die dan de eerst komende 100 jaar niet meer te vervangen??? :D :D

Ik herken ze van mn eigen baby foto's volgens mij zelfs en idd van zoonlief ook.. dacht dat dat iets was van "ons" ziekenhuis.. :)

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Ik zit hier super emotioneel al doe prachtige foto's te bekijken! ik krijg hierdoor steeds meer zin in mijn eigen bevalling! Dank jullie wel voor het delen van deze zoooo bijzondere momenten.

Ik wil alle vlinder mama's ook bedanken, jullie foto's laten toch juist zien hoe speciaal de eerste momenten zijn. Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen.

7. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Lees al een tijdje mee, kan niet wachten tot ik ook dat prachtige moment mag meemaken; nog maar 4,5 week als het goed is :).

Prachtige foto's, ook van de vlinderkindjes.

Ik heb lang er niet op willen reageren maar wil toch even met jullie delen dat sommigen wel heel hard doen over de (aanstaande) mama's die moeite hadden met de foto's van de vlinderkindjes. Ik spreek nu even puur voor mezelf, maar toen het topic er nog niet voor 'waarschuwde' en ik zonder voorbereiding geconfronteerd werd met een vlinderkindje, heb ik daar echt 2 dagen emotioneel last van gehad. Kon opeens aan niets anders meer denken dan aan dat ik misschien ook mijn kindje kon kwijtraken, ik vond het heel heftig. En natuurlijk, ik reageer deels zo door de hormonen, en uiteraard is wat ik door het zien van die foto's voelde in geen miljard jaar te vergelijken met wat de vlindermama's nu nog steeds moeten doormaken. Maar ik stel het heel erg op prijs dat het topic nu duidelijk aangeeft wat je kunt verwachten. Ik heb inmiddels het besluit genomen om toch mee te blijven kijken ondanks dat ik het moeilijk vind, maar ik vind er niets mis mee dat andere dames - op basis van het onderwerp - besluiten dat ze het liever niet willen zien.

Liefs Rus05 en extra knuffels voor de vlindermama's

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Dit is 1 van mijn 1e foto's samen met Dano. (34,5 week)
    Was denk ik na een dag of 2 toen ik weer voldoende bij kennis was (HELLP/PE) Let vooral niet op m'n opgeblazen snoetje haha.:p

Bekijk bijlage 208319

Ben benieuwd naar mijn volgende bijdrage :) (zal niet heel lang meer duren)

9. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Supermooi topic dit! Ik heb de mijne ook even opgesnort... zijn uiteraard niet de charmantste foto's ooit gemaakt, maar wel de heftigste, wat een life-changing moment is het toch!

De eerste is de geboorte van onze dochter, die daaronder van onze zoon.

10. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    zo een mooi topic dit! Ook zo moedig van de vlindermama's om hun kindjes hier ook te tonen.

Deze foto van mij en Liene is vlak na haar geboorte gemaakt.
    Misschien dat ik straks nog eentje plaats van mij met Nelle *, van Elias * hebben we spijtig genoeg geen foto's

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Meiden, wat een prachtige, ontroerende foto's hier.

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wow.........

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

Willow, wat een mooie en tegelijk hartverscheurende foto.. super dat je hem weer geplaatst hebt!

Wonder, Jeetje.. wat heftig zeg... gelukkig dat ze er weer helemaal bovenop gekomen is.

Rrowan, Ik pb je even ;)

14. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    @Willow, meid wat een mooie foto, je kindje is prachtig. De blik op je gezicht spreekt inderdaad boekdelen en het is helaas o zo herkenbaar. Goed van je dat je de foto alsnog geplaatst hebt vind ik.
    * dikke knuffel*

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat een prachtige foto's zie ik hier voorbij komen

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Frenzy, Natuurlijk wil je gelijk gaan zorgen.. wat een liefdevolle foto!

Dnze, Mooi..! jullie stralen hier zo enrom.. wat vreselijk dat jullie hem hebben moeten laten gaan..

Female, wat moet dat moment onwerkelijk geweest zijn.. maar wat geeft ze zich er goed doorheen geknokt!

17. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Goedemiddag,
    ik ben een leek v.w.b. pasgeboren kindjes, maar ik heb hier niet 1 kindje kunnen herkennen als vinderkindje (tenzij je het onderschrift leest). Het zijn stuk voor stuk mooie kindjes.
    Omdat ik nu zwanger ben van mijn eerste kindje had ik wel een hele andere voorstelling van een bevalling.
    Ik moet nog even maar ik maak me stiekem toch wel een beetje druk over de pyjama die ik in het ziekenhuis ga dragen :). Ben nu al aan het reken hoelang het duurt voordat mijn muts/ beenhaar groeit zodat ik daar een beetje rekening mee kan houden.:)
    Maar aan de andere kant als ik zie hoe liefdevol jullie naar jullie kindjes kijken, denk ik niet dat ik me om dat soort dingen druk hoeft te maken.

Liefs

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat een vreselijke mooie foto's allemaal! Heb echt diep respect voor de vlindermama's! Ze zijn stuk voor stuk allemaal even prachtig! Jullie mogen trots op ze wezen!

@ingel: Whahaha, daar maak jij je tegen die tijd niet meer druk om hoor:p.

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wat een mooie foto's hier!

@ Willow: Die foto heeft me echt geraak pfff zit hier met tranen in mijn ogen maar het is wel een hele mooie foto en bedankt dat je die hebt willen delen.

Als ik al die foto's zie kan ik niet wachten tot ik mijn kleine meisje in mijn armen mag houden.

20. willow23

willow23 Niet meer actief

wat een lieve reacties allemaal!!! bedankt ben ook trots op mijn eerste kindje en vind het fijn dat jullie ook zien hoe mooi hij is!!!

en wat een mooie baby s allemaal weer....ben helemaal in love!!!

willow

Deel Deze Pagina