Jullie eerste foto samen, kunnen ook verdrietige foto's zijn van vlinderkindjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bougainville, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Lieve vlindermama's,

Ontzettend fijn dat jullie toch jullie prachtige wondertjes met ons willen delen, wat zijn ze mooi... Ik moet bekennen dat ik ze zonder vermelding waarschijnlijk niet als vlinderkindje had herkend. Mijn nicht heeft een overleden kindje gekregen met 41 weken, maar zij zag er stukken anders uit (dat was dan ook het beeld wat ik me voorstelde bij een vlinderkindje) maar nu heb ik dat geheel bij kunnen stellen. Bedankt lieve sterke mama's...

Dikke knuffel!

2. @Jel,...wat een mooie dochter met alles erop en eraan.Goed dat je haar hebt vast gehouden.Heb er zelf ook over getwijfeld maar blij dat ik mijn zoontje toch heb vast gehouden.

@willow,..ook jij hebt een prachtig zoontje met alles erop en eraan.Het verdriet en ongeloof straalt van je gezicht af.

Moet eerlijk zeggen dat bepaalde woorden uit de discussi mij ook geraakt hebben.
    Maar snap ergens ook dat sommige mensen er liever niet mee geconfronteerd worden.
    Volgende keer lijkt het mij alleen een beter plan om zoiets niet te bespreken in het topic zelf maar om even een berichtje naar een mod te sturen.

Verder om weer on-topic te gaan........dames plaats nog meer foto's,vind dit een prachtig topic.

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Mooi hoor meiden de foto's met jullie pas geboren spruiten lijkt me onwijs speciaal !!

4. Arwen26

Arwen26 Lid

23 mei 2011
    66
    0
    0
    NULL
    Apeldoorn
    Ja super mooie foto's!

En Willow: jouw foto raakte me echt diep! Het verdriet is zo duidelijk te zien... Ik zou je wel een knuffel willen geven! Wat een mooi kindje houd je vast! Ik ben blij dat je het met ons wilde delen!

Ik zie uit naar de foto's tot be :D

5. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Poeh wat een prachtige foto's weer allemaal.
    Ook de foto's van de vlinderkindjes. Zo perfect en mooi. Zo vreselijk dat ze niet hebben mogen leven.

Ons mannetje is direct na de geboorte gereanimeerd en heeft het gelukkig overleefd. Ook nog alle ellende en onzekerheid die we de maanden er na hebben moeten doorstaan zijn we toch uiteindelijk goed doorgekomen. Beide zijn we door het oog van de naald gekropen, maar wat staat dat dan in een schril contrast als je je kindje werkelijk verliest.

Het kindje in de couf naast Cas, heeft het ook niet overleefd. Wat een intens verdriet. Je wereld stort in lijkt me.

Ik ben nog steeds elke dag weer dankbaar dat we hem nog hebben. Het is zo oneerlijk allemaal.

Diep respect voor alle vlinder-mama's.
    Heel veel sterkte. Er zijn denk ik geen woorden die kunnen troosten.

Liefs,
    Aleida

6. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Mooie foto's allemaal

hier nog een foto van ons, onze 1e gezinsfoto

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Wat een mooi topic is dit toch!! Prachtige foto's van mooie (vlinder) baby's en trotse mama's... *smelt*
    Ik hoop echt hier heeeeel snel ook te mogen posten!

8. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Thx!!! Super dat je dat gedaan hebt. Ik vind het erg mooi en ontroerend al deze fotos hier te zien.

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat een mooie, ontroerende foto's. En al helemaal die van de vlindermama's en hun prachtige kinderen.

Liefs, Suus

10. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het echt heel verdrietig dat Willow haar foto heeft weggehaald. Juist haar foto is ZO waardevol! onbegrijpelijk

11. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zie pagina 26

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    erg mooie waardevolle foto

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou ik zie er niet zo charmant uit maar wil m toch graag delen

14. Aloe

Aloe Niet meer actief

@willow; bedankt dat je je foto opnieuw geplaatst hebt.

Ook ik herken de uitdrukking op jouw gezicht. Onze dochter Fay is op 11 september gestorven, na 26 weken zwangerschap.
    Ik heb zo helaas geen foto.

Wat fijn dat er zoveel dames hier zijn die ons het gevoel geven dat ook onze kindjes welkom zijn.

15. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Angie: Je ziet eruit alsof je de marathon hebt gelopen. Dat doet mij er aan denken toch maar es te gaan sporten haha...:p;)

16. Aloe

Aloe Niet meer actief

@child ....succes morgen met de echo.

17. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    :) Jij bent oplettend :)
    Dank je wel! Vind het erg spannend maar heb ook wel zin in

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Weer hele mooie fotos erbij!
    Prachtig!

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hihi en ken je nagaan dat de bevalling vanaf het breken van de vliezen tot aan de geboorte maar 3 en half uur duurde en 3 keer persen en ze was er!!!

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Onze 1e familiefoto. Een dag na Ismail zijn geboorte. Geboren met 31.1 weken en was 36 cm en 1320 gram.

Deel Deze Pagina