Mooie foto's allemaal! @babystew; Heftig zeg! jouw eerste foto bij de couveuse en niet met een kindje op je buik...Je bent nu idd al bijna bij de uitgerekende datum, en ze is er gewoon al 2 maandjes...zo bizar! Hoop dat alles goed met haar gaat!
Bekijk bijlage 205203 dit is de eerste foto van mij met onze oudste... van de jongste moet ik ff zoeken.. zijn wat minder foto's gemaakt...
Dit was een van de eerste foto's. Ik zie dat ik veel foto's alleen van Julia heb, niet zoveel samen als hele plaatje. Ik voelde me vooral blij. Dat laatste stukje van de bevalling ging supersnel, dus ook nog een beetje overdonderd, maar ik vond haar geweldig! Helemaal verliefd!
hier zijn mijn twee foto s de eerste is van ons derde kindje K en de tweede is van ons tweede kindje D groetjes willow
heb even getwijfeld of ik deze foto er ook bij moest zetten, maar ik vind eingelijk van wel want hij hoort er ook gewoon bij... dit is ons eerste kindje helaas is hij door hellp in mijn buik overleden....
natuurlijk hoort hij er ook bij. Het is toch jullie eerste foto samen? Ik vind het een prachtige maar ook heel verdrietige foto! knuf
Ik zit met tranen in mijn ogen naar je foto te kijken willow Ik bespaar jullie mijn foto, niet zo charmant
Willow, wat een prachtige, maar ook een ontroerende foto. Ik herken je blik zo erg van mijn eigen fotos. De enorme trots op je kindje maar ook het grote verdriet. Sterkte...
hier de eerste foto van mijn zoon en mij, dit was 3 kwartier nadat hij geboren was met een spoedkeizersnee onder volledige narcose ik was nog knock out zeg maar. het echte vasthouden mocht pas de volgende dag
Wat moet dit een moeilijke tijd zijn voor je, wil je gewoon heel veel sterkte wensen, zag je onderschrift en de tranen schieten in mijn ogen. Wat is het oneerlijk... Mijn dochter is op dezelfde dag geboren.
Willow en Lara, wat heftig om zoiets mee te moeten maken. Wat knap dat jullie beide hier toch even komen kijken in dit topic. Trots en verdriet is zo duidelijk te zien bij jou Willow. Onderstaande foto's met Iphone genomen. Op de andere foto's staat m'n man ook en die wil liever niet 'in beeld', haha. was wel een beetje overdonderd, ging zo goed en snel allemaal. Voelde totaal geen pijn meer trouwens toen ik haar op m'n borst had. Was blij, trots, rustig.
Wat een mooi & ontroerend topic, ik kanniet wachten tot ikzelf ook zo'n foto heb van mijzelf en mn kindje!
willow wat prachtige en ontroerende foto's en natuurlijk hoort jullie eerste kindje hier ook bij !!! dikke knuf