wat een mooie, bijzondere foto's! binnenkort kan ik hier ook mijn foto plaatsen! word wel extra nieuwsgierig na het zien van deze foto's
@Nelta.. Gefeliciteerd met Noor! Erg leuke naam. Prachtige foto. Zie ik het goed, heeft Noor een schisis? (onvolledig?)
Ik heb geen closeups van de bevalling of er vlak na, deze kwam ondanks dat ik al 2 dagen weeen had toch nog heel onverwachts dus mijn man heeft snel onze mobieltjes in de handen van de doktoren-in-opleiding geduwd en die hebben de foto's gemaakt. Ze kon niet hoger liggen, de navelstreng was heel kort en toen papa die doorgeknipt had moesten ze haar meteen meenemen. Papa was de eerste die mocht buidelen, toen ze bijna 48 uur oud was was het (eindelijk) mijn beurt
wauw wat een mooi topic en wat is het toch een bijzonder moment! Hier mijn eerste foto met mijn dochtertje.
Wouw wat een mooie foto's weer. Van helemaal volmaakt mooie kindjes van 16, 23 en 25 weken tot voldragen kindjes. Wat zijn ze allemaal mooi, perfect en zo'n wonder! Bengel geen sorry en geen spam! Je foto's zijn hartstikke welkom en elke foto, geeft de liefde, het wonder, het verdriet en de kwetsbaarheid zien. Dat je dit met ons deelt is heel mooi! En dat geldt voor alle mama's van overleden kindjes, want wat zijn ze mooi!
Wauw wat een prachtige foto's! Ik heb verschrikkelijk veel respect voor de moeders die foto's van hun prachtige engeltjes plaatsen. Hierbij de allereerste foto van Nijn en mij (niet erg scherp en duidelijk). De tweede foto is 5 minuten na de bevalling.
Foto's dat uk net op mijn buik ligt... Alle handen die je ziet, ik geloof dat er 6 man personeel om me heen stond tijdens de bevalling omdat het niet goed ging... 3 dagen durende inleiding, extreem dalende bloeddruk bij mij en lage hartslag van J. door wee-opwekkers en ruggenrpik, uitdrijving die niet lukte, vacuümpomp, knip, scheur, gebroken sleutelbeentje enz... Maar uiteindelijk was hij daar, op precies 42 weken, 4280 gram schoon aan de haak en helemaal 'smeerloos'...
En voor alle mama's van de vlinderkindjes... Wat zijn ze prachtig en wat een verdriet dat ze niet bij jullie mochten blijven... Ik vind het heel speciaal dat jullie deze foto's met ons willen delen, ze horen er zeker bij!
De oudste eerste foto na de controles op de ok, 2e foto op de verkoever en aan het borst. Was een bevalling van 24 uur met uiteindelijk een keizersnee, dik 2 liter bloed verloren.
Ja, Noor heeft idd een schisis, een enkelvoudige lip kaak spleet, al is het in de kaak maar een deukje. Wij wisten het van tevoren al en vonden het reuze meevallen en waren ook heel blij dat ze zelf dronk. We moeten nog wel binnenkort langs de kinderarts, omdat de orthodontist van het schisisteam nog een paar kleine dingetjes zag aan onderlip en oorschelpen, maar wij denken en hopen zelf dat het wel meevalt, omdat die afwijkingen echt minimaal zijn.
Wat een mooie foto's! En respect voor de vlindermama's! Zit echt met tranen in mijn ogen de foto's te bekijken. Zoals iemand hier al schreef zou ook ik een digiknuffel willen geven. Wat lijkt me dit zwaar zeg, en dan zulke mooie foto's. En inderdaad al mensjes, mooie lieve mensjes..
mooi topic! zal eens kijken of ik van alle bevallingen de foto's weer op kan snorren, staan nog op cd ivm nieuwe comp aanschaf. ben benieuwd wanneer deze meid komt hihihi.
wat een prachtige en ontroerende fotos allemaal. dit is mijn aller aller aller eerste foto samen: ik ben echt nog helemaal suf op die foto! om half 2 nachts brak me water, mijn vriend dacht dat ik in bed had geplast en ging even ruiken hahaha ik kreeg al gelijk heftige weeén en heb gelijk me verloskundige gebeld wie gelijk kwam ze was er met 20 minuten en toen had ik al 8 cm! met spoed naar het ziekenhuis en voor ik het wist lag mijn stukje goud om 03:47 op mijn borst.