foto van M en mij samen kan ik niet plaatsen daar zie je te veel. wel een foto waar hij geboren is en ik hem direkt pak. en een foto van ons 3tjes
wat een mooie foto's weer mama's... en ik wil ook zooooo graag dat moment mee maken alleen mij kleintje neemt de tijd .. en wat ook zo leuk is zijn idd die uber trotse papa's met hun kleintjes!! kan niet wachten tot ik mijn mannetje met ons ukkie zie..
O dat is inderdaad niet groot. Dan lijkt het misschien door zijn houding Pff kan niet wachten. Nog 18 weekjes.......
Dit is de onze. Heel anders dan ik had gewenst. Na 15 uur weeen keek ik er nog meer naar uit om mijn manneke op mijn buik te krijgen dan voor de bevalling begon. Maar tot mijn schrik en verdriet werd het een spoedkeizersnede. Dus geen mooie foto met kindje nog aan de navelstreng op mijn buik/borst Maar een foto waarop ik mijn manneke voor het eerst zie op de OK. Ik voelde me verwonderd. Kon niet geloven dat ze dat prachtige, perfecte babytje net uit mijn buik hadden gehaald. En ik was ook kapot, aan het rillen en het beven. En had pijn. Maar ik was zo trots! Op hem, op mezelf, op mijn man. Zo trots... En blij dat hij gezond ter wereld was gekomen en het met mij op dat moment op de operatietafel ook goed ding (was nogal wat risico).
Ik heb geen woorden voor de foto's van de prachtige vlinderkindjes... Ik slik wat tranen weg en besef me hoe dankbaar ik mag zijn met onze gezonde Melle.... Ik heb er echt geen woorden voor, vind het zo verdrietig
Ik wil geen foto's delen waarop Noah* 'echt' zichtbaar is maar deze foto van onze mooie Noah* en mij wil ik wel delen. Ongelooflijk wat een tegenstrijdige gevoelens ik toen had; enerzijds ongelooflijk veel trots, liefde, geluk om dit prachtige mannetje en anderzijds een verscheurend verdriet omdat ik hem niet bij me mocht houden...
Wat een mooi topic dit, pff wordt er helemaal emo van Elke (ik ken je van een ander forum ook volgens mij..) Wat een mooie liefdevolle blik heb je in je ogen op die foto. En wat is Noah klein en teer. Zo verdrietig dat hij niet bij jullie kon blijven. Dit is de 2de foto, de eerste foto is wel erg bloot en wat had ik het warm!
Mooie foto's weer dames! @ elke: heel mooi om te zien, jullie foto! Ookal kijken we je niet recht in je gezicht, toch spat de emotie er vanaf
Prachtig topic... Zoveel liefde op alle foto's! Bekijk bijlage 211644 Na een geplande ks voor het eerst met z'n 3tjes samen.. De hele ks hyperventileerde ik de boel bij elkaar... maar ik weet dit moment nog heel helder... Bekijk bijlage 211645 De eerste discrete foto met z'n 2... Meteen toen ik op de kamer terugkwam werd ze aangelegd.. Daar zijn foto's van.. Dit is er meteen na toen ze diep in slaap gevallen was en ik voor het eerst een beetje besefte dat ze er echt was.. ik echt moeder was... Ook dit moment weet ik nog heel helder... (Om daarna een beetje van de wereld te raken van de morfinepomp waar ik niet goed tegen bleek te kunnen)
Wat een mooie foto's.. heb het hele topic "even" doorgenomen. Vlindermama's, wat ontzettend speciaal dat jullie deze foto's met ons willen delen. Diep respect! Ga zo even op zoek naar mijn eigen bijdrage!