Hierbij de eerste foto's van ons drietjes in de OK na de keizersnede en de eerste keer dat ik ons mannetje vast kon houden.
Super mooie foto's! Kan niet wachten totdat ik die van ons 2e kindje ook kan showen... Nu eerst die van Finn & mij
Hoi daisy, ik had je een pb gestuurd maar ik krijg helaas geen antwoord van je. Heb je hem wel ontvangen? Groetjes Monica.
Elke1984, wat een prachtige foto van jou en Noah*! ook de andere foto's, vind dit zo een schitterend topic
Willow, Jel, Maedra, Dnze, babyengel en Elke, Wat een verlies meiden en bedankt voor het delen van de foto's (maedra voor je bijdrage) Lara en Just Me, we schreven samen in het novemberforum. Lara haar foto's had ik al gezien. Just Me, wat een prachtige foto's meis. Jullie zijn echt mijn helden en ik hoop echt dat jullie gauw een brusje mogen krijgen voor R.avi en A.lycia Petra, jouw foto kwam even heel hard bij mij binnen. Niet omdat het een vlinderfoto is, maar omdat ik ook een kindje ben verloren rond de 15 weken. Echter, bij mij was de zwangerschap niet bekend (had implanon en wel een paar keer negatief getest). En ben dus thuis, alleen bevallen op de wc. Van schrik heb ik het kindje doorgespoeld. Nu ik jouw foto zie, komt het me weer helemaal voor de geest hoe hij eruit zag. Zo rood, helemaal geen huid nog eigenlijk maar wel helemaal zoals het moet zijn, teentjes en vingertjes, voetjes en handjes...
@ Napoleon: jeetje, wat moet dat vreselijk heftig geweest zijn voor jou om je kindje zo te verliezen! *knuffel*
En dan ook mijn bijdrage Van de oudste twee heb ik de foto's nog niet digitaal (Wordt wel eens tijd... zeg het al 2 jaar...) Te beginnen met mijn 3e M.eike, nu 3,5. Bekijk bijlage 212010 Bekijk bijlage 212012 Daarna werd ik erg beroerd en duizelig en bleek ik veel bloed te verliezen, we moesten toen met spoed naar het zh waardoor ik haar daarna pas weer veel later weer vast had.
Bij F.emke eigenlijk hetzelfde verhaal, veel bloed verloren waardoor ik haar pas na een paar uurtjes weer vast kon houden dit is net na de geboorte, ze is overigens in de vliezen geboren, maar die knapten op het laatste moment en ik wilde (stom stom!) niet dat ze foto's van down under maakten... dus dat staat niet op de foto maar heb het in het spiegel wel gezien. Bekijk bijlage 212013 en dit is een paar uur later, zie hoe ik eruit zie als een lijk... Bekijk bijlage 212015
En tot slot de jongste, L.ieze Hoera! geen bloedverlies (alleen het normale) Bekijk bijlage 212016 Bekijk bijlage 212017
Wat een mooie fotos weer, zo ontroerend... Napoleon, dank je wel meis. *knuffel* En wat een prachtige fotos van je meisjes zeg.