Ok.. kan iemand die onderkin wegfotoshoppen? Hier net na de geboorte en als je goed kijkt kun je zien dat ons meisje is geboren met een knieluxatie, dus ik kijk een beetje verschrikt..
ja, hoe dat kan... De een zegt dat ze waarschijnlijk in mijn buik een koprol heeft gemaakt, maar ze kunnen niet ontkennen dat er misschien iets tijdens de bevalling mis is gegaan met draaien.. Het is in ieder geval heel zeldzaam, maar ze hebben haar meteen in het gips gezet en nog een tijd in een bandage, maar ze heeft er nu helemaal geen last meer van.. zal nog horrorfoto plaatsen waarop je het goed kunt zien
Nou, van mij had het wel iets minder gemogen... ben na twee zwangerschappen/bv-periodes van D naar F gegaan... en dat met mijn 1.65m... van mij mogen ze wel een stukkie krimpen hoor! @ moontje: jeetje, dat lijkt me zeker schrikken! heftig! @ napoleon: dat is zeker een flinke dame! Mooie foto's van al je meiden trouwens
Tja, je doet er ook zo weinig aan hè .. Ik heb wel eens tegen mijn man gegrapt dat ik door die twee zwangerschappen en bv-periodes genoeg punten heb gespaard voor een mommy-makeover Maar goed... we raken offtopic
Wat een prachtige ontroerende foto's allemaal heb met een traan zitten kijken Hier is onze 1e foto, ik had een geplande ks. Bekijk bijlage 212352