heey dat is toevallig hihi.. dat kun je wel goed zien dan er is niet zoveel van de kamer te zien hihi
Wat een prachtige foto's!!! Het gaat dan toch wel weer een beetje kriebelen hoor hihi. Helaas heb ik Dane pas 1,5 uur na de bevalling vast kunnen houden iv.m. een spoedkeizersnede.
lara1 ik wil niet weer je verdrietig maken maar toen ik foto zag moest ik huilen echt respect voor jou meid ik weet niet wat ik moet zeggen en sorry nogmaals misschien is dit ook ongepast om te zeggen maar ik moest het kwijt
Bedankt sila, nee hoor ik hoef nu niet te huilen.... Ik ben enorm trots op deze foto. Op die foto leeft hij nog , maar is hij al wel heel ziek. Het is 1 van de weinige fotos die wij van hem hebben zonder alle toeters en bellen, en het is de laatste foto en moment waar ik hem echt.vast kon houden. (niet wetende wat er die nacht ging gebeuren).....
Dames, wat een enorm mooie foto's! Heb het hele topic doorgekeken en stuk voor stuk zijn het prachtige plaatjes. Wat iemand hier al eerder zei, het is niet alleen de geboorte van een kind, maar ook de geboorte van een moeder. Ik hoop over een half jaar ook een mooie foto te kunnen plaatsen hier! Ondertussen blijf ik gewoon lekker meekijken
Op onze 1e foto samen is ons meisje niet zo goed te zien, heb daarom 2 andere mooie 1e foto's uitgekozen. Bekijk bijlage 221676 De eerste foto met zijn drietjes Bekijk bijlage 221677 Het 1e flesje van mama
Mooie foto's allemaal. Het blijft bijzonder zo'n bevalling he. Bekijk bijlage 221679 Echt de 1e foto. Een enorme toeter op zijn hoofd door de vacuum.
Wat ziet dat er zielig uit, met die vaccuum! Maar wel erg mooie foto. Hier ook eentje van mij... niet zo heel charmant, haha! Ik had enorme rugweeen en mijn bevalling ging ineens heel snel na de eerste 3cm, waardoor ik er echt wat door werd overvallen. Ik was zo opgelucht vooral de eerste paar seconden omdat die rugweeen gelijk wegvielen.... pff. Heb ook de eerste seconden even helemaal nergens aan gedacht. Het besef kwam echt later pas, dat dat kindje echt van mij was en dat ik echt was bevallen. Ik heb haar ook heerlijk anderhalf uur op mijn borst mogen hebben meteen voor ze haar gingen nakijken! Ik heb alleen maar foto's waarbij je mijn borst ook ziet... maar ik ben daar zelf niet zo heel preuts in dus heb hem toch maar gewoon hier gedeeld, het is wel écht de eerste foto!
Prachtig topic zeg. Al die mooie baby's en blije (en uitgeputte) mama's Helaas staan de mijne niet op deze pc. Ik had me van tevoren bedacht dat de eerste foto heel mooi zou zijn, met een stralende ik en verfrommelde baby. Maar helaas, ik zag eruit alsof ik net bevallen was Mijn ogen niet fris open, maar ergens op half 7 Baby wel mooi verfrommeld en met een hele wijde, open mond waar zoveel herrie uit kwam dat ik ervan schrok
Wat een prachtige foto's! Uitgeput of stralend, iedereen heeft een bepaalde "gloed" over zich heen! Hier de mijne, kon het nog niet echt geloven en was vooral trots op mezelf dat de bevalling achter de rug was. Het verliefde gevoel voor mn zoontje kwam volgens mij pas een paar uur later! Bekijk bijlage 223644
Wat een prachtig topic is dit. Heel bijzonder om al die verschillende emoties te zien zoals blijheid, angst, verdriet en trots.. Ik kijk vaak nog terug naar mijn eigen foto's en elke keer zie ik weer iets wat ik nog niet eerder gezien heb. De eerste foto van mijn oudste zoontje en mij samen na een bevalling van ruim 30 uur. Uiteindelijk is het een ks geworden toen het niet lukte na 50 min persen. Zoon lag als een sterrenkijkertje en scheef. Mijn hele gezicht is opgezwollen en vol met gesprongen adertjes. De tweede foto is mijn jongste die eigenlijk met een geplande ks zou komen maar hij besloot eerder te komen. Wel geprobeerd om vaginaal te bevallen maar ook hij lag als een sterrenkijkertje en bij 8 cm is alsnog besloten tot een ks omdat ik angstig was voor nog zo'n nare bevalling als de eerste. Deze bevalling was al met al erg relaxt en kijk er goed op terug. Hij was wel erg paars en huilde niet meteen. Heeft ook de eerste week op de kinderafdeling gelegen.