eerste foto van mij en mijn zoon Bekijk bijlage 223820 en 1e als gezin, hoezo ik zie er vermoeid uit Bekijk bijlage 223821
Mooi topic idd! Heb mooie foto´s voorbij zien komen. Die van mij laat ik niet zien, word er erg verdrietig van als ik ze zie. Na een bevalling van 27,5 uur met ruim 2 uur persen en 2 nachten overgeslagen te hebben, ben ik helemaal opgezwollen en bleekjes. Vind het verschrikkelijk jammer dat ik (wij) zo op de foto´s sta(an). Ja, mensen mogen zien dat ik het niet voor niks gekregen heb maar toch blijft het verdrietig .
Wouw wat een mooie foto's weer! Heb het nu eindelijk zelf meegemaakt en het eerste moment is niet te beschrijven zo mooi en wat een mix van gevoelens. Hier de foto van mijn eerste moment met mijn dochtertje die 09-02-2012 om 20.37uur geboren is na een bevalling van 44uur. Waarvan 5min geperst.
Hierbij één van de eerste foto's van mijn kleine ventje en mij na de bevalling. En een foto van een uur of 7 na de bevalling.
Moon, niet verdrietig zijn. Zo was het gewoon en het is waarschijnlijk het mooiste moment van je leven geweest. Zéker na zo'n zware bevalling. Het is een prestatie om trots op te zijn en dat mag je bedenken als je naar de foto's kijkt!
Ik wil ook niet verdrietig zijn hoor, maar het gebeurt gewoon....mss nog hormonen?!? Ik heb er uiteindelijk, na een flinke knip en de vacuüm, een heel mooi, schattig en lief meisje voor teruggekregen. Maar het blijft moeilijk...had het zo graag anders gezien en gehad. Sorry dames, was even offtopic.
De geboorte van een moeder is ALTIJD mooi! Ik vind hte heel jammer dat je er zo'n ander beeld van heb en hoewel dit misschien wat zwaar klinkt zou ik hier zeker over praten met iemand. Soms zeggen we... het gaat niet om de bestemming maar om de weg die je aflegd om er te komen maar in het geval van een geboorte gaat het maar om één ding: de bestemming: je kind! Je bent mama geworden en dus bloedmooi!
Moon Ik herken het wel hoor! Ik net 6 wkn geleden bevallen en heb maar 2 foto's van net na de geboorte. Ik ook 2,5 uur liggen persen, (jou hoef ik niet te vertellen hoe je hoofd er dan uit ziet!)Mijn eerste gezinsfoto is me wel heel veel waard voor mezelf, het herrinerd me aan een mooi en geweldig moment. Maar nee buiten mn ouders en mn beste vriendin laat ik hem aan niemand zien.. Uit schaamte dus
ik plaats ook geen foto omdat ik veels te bang ben om herkend te worden .. maar van de oudste heb ik ook ruim 2 uur moeten persen ....... nou ik zie er werkelijk niet uit. ik ben al gevoelig voor uitslag enzo maar mijn hoofd lijkt wel een aardbei. MAAR ik ben wel ontzettend trots op die foto .. op wat wij / IK toch maar gepresteerd heb !! hopelijk krijg je snel een ander gevoel erbij.
Ook onze foto even delen heb genoten van alle foto;s en knap van de vlindermama;s dat jullie ook je foto hebt geplaatst mooi om te zien!
Prachtige foto's!! Kijk er zo naar uit om zulke foto's van mezelf en mijn gezinnetje te hebben over paar maanden! (voor nu... geniet ik nog even lekker van het manneke in mijn buik!)