De eerste foto heb ik niet op de computer staan. Wel van even daarna.. Goh wat is het bijzonder he ?!!
Hierbij de eerste foto's van onze kleine meid Niet al te charmant, maar wel heel trots Bekijk bijlage 226177 Een paar minuutjes later met z'n drieën Bekijk bijlage 226178
He, het hele topic achter elkaar aan bekeken.... Wat een mooi foto's allemaal! Zo waardevol..... Vlindermama's in het bijzonder bedankt.... Prachtige foto's... Traantje gelaten....
Dit is de oudste, wordt over 2 weekjes 7! Na 17 uur weeën mocht ik gaan persen, na zo'n 3kwartier werd het wat paniek omdat ik niet genoeg kracht had... Ik kreeg verdoving en ik mocht nog 1 x persen voor ze een knip gingen zetten. Gelukkig lukte het me toen wel en had ik eindelijk om 5.04 uur mijn zoontje in mijn armen! Je kan zien dat hij erg paars is, dit kwam omdat het te lang duurde voor hem, hij is daarna met wat zuurstof op kleur gebracht en heeft nog uurtje in de couveuse gelegen.. Met 36.3 weken is hij geboren!
En dit is de jongste! Wordt over 1.5 maand 2 jaar! Lekker thuis bevallen omdat ik net op de 37 weken grens zat (achteraf hebben ze foutje gemaakt, ik was al 40 weken) 's ochtends 8 uur begonnen de weeën, al snel veranderen die in een weeën storm en na 12 minuten persen werd hij om 12.16 uur geboren!
Yes dat heb ik nooit meegekregen , dat je toch al 40 weken was bij Dean !! En wat gaat de tijd toch snel he !
wat mooi weer meiden! En elke keer als ik hier kom spieken tel ik de dagen tot mijn UD Zo'n heerlijk vooruitzicht dat ik dit ook mee mag gaan maken!