Foto 1 ontzettend uitgeput en beroerd van de lange bevalling en uiteindelijk een ks. Maar zo blij dat hij er eindelijk is! Foto 2 trotse papa!
een van de eerste fotos. We zijn hier bijna 3 dagen verder en dat is ons aan te zien. (vooral aan mijn man zijn stoppelbaard dan )
Dit is mijn meisje!!! Zo'n prachtig intens moment en toch ging t ook allemaal een beetje langs me heen.
Mooie foto's weer gezien zeg! K ga die van mij mooi niet laten zien haha. (Erg veel bloedverlies, dus was lijkwit, nog een plofkop van al het vocht en vies van het bloed)
Hier de eerste foto van mij met mn dochter. Geboren op vrijdag 9 maart om 23:34. Wat een trots en wat een enorm geluk! Bekijk bijlage 229655
Mijn zoontje werd na de bevalling meteen meegenomen in de couveuse omdat hij zuurstof nodig had, deze foto is dus pas een paar uur later gemaakt. Hij was toen al gewassen en alles, dat vond ik echt heel jammer. Nou ja.. Het blijft toch een speciale foto
Na een tijdje meegekeken te hebben, toch maar besloten om zelf een foto toe te voegen Hier net bevallen van een dochter, zie er niet echt florisant uit want heb 17 uur lang rugweeen gehad. maar wat een mooie foto's van iedereen echt om trots op te zijn
Mooie foto's! Oh, Lenne, ik zou het ook echt heel naar vinden als hij al gewassen was...! Ik snap niet dat ze dat zomaar doen.
het is al weer ruim 14 maanden geleden. Dit is mijn eerste foto van nienke en mij samen nadat ze via de keizersnede ter wereld kwam.