Inderdaad, het voelde alsof ik de eerste momenten met mn kindje gemist had. Hij is meteen na de bevalling weggehaald, ik heb hem alleen even in de couveuse voorbij zien komen. Heb hem niet op mn buik gehad, niet binnen een uur kunnen aanleggen, zijn apgar test niet gezien, eerste keer wassen niet gezien, eerste luier om etc. Op de foto kreeg ik echt een kant en klaar opgepoetst mannetje in mijn handen.
mijn 1ste ontmoeting op de ok kamer met me zoontje daarna heb ik hem anderhalf uur niet gezien de verdoving bleek te hoog te zitten op de uitslaapkamer waardoor ik langer moest blijven en extra spuiten kreeg in me benen
Bekijk bijlage 232099 De alle eerste keer dat ik mijn zoontje zag, ik was onzettend trots maar ook bezorgt. Hij is geboren met een spoedkeizersnede.
Zo dames, Hier ben ik weer. De eerste foto's die jullie van mij hebben gezien staan een heleboel pagina's terug. Dat zijn foto's van mij en onze oudste, waar ik toen voor het eerst mee mocht buidelen. Nu volgt er een foto vers van de pers. Ons 2e mannetje. Geboren op 1-3-2012. Het was een heftige bevalling, maar dit keer dus geen ks en helemaal een voldragen kindje! Ik ben geprimed, ingeleid waardoor weeënstorm en friggin rugweeën. Uiteindelijk een giga knip ivm vacuümextractie. Zijn hartslag daalde en dat duurde te lang. Geen ruggeprik oid gehad, ondanks dat ik er op een gegeven moment naar vroeg, maar het ging al te snel. Was binnen een uur van 5 naar 9 cm gegaan... Oh ja.... hier komt de foto!
Hier een foto van het eerste moment met ons meisje. Afgelopen 6 Maart. Ik dacht eerst wow nu al en daarna was ik totaal gelukkig en heb ik nog wat grapjes gemaakt tegen de verloskundige in het ziekenhuis. Ik vond het wel gezellig een bevalling met ruggenprik
Hoi Eevie, Ik heb er bewust niet tegenop gezien. Ik heb me alleen steeds voorgehouden, pijn zal het sowieso doen. Ik kreeg helaas niet sterk genoegen weeën waardoor de ontsluiting niet voldoende op gang kwam. Nu moest ik sowieso in het ziekenhuis bevallen vanwege mijn eigen medische achtergrond, dus toen ik doorgestuurd werd om aan de wee opwekkers te gaan was dat niet zo erg. Ik heb alleen toen dus wel een ruggenprik gevraagd want ik trok het niet meer en werd veel te moe. Na de ruggenprik heb ik zelfs nog bezoek in mijn kamer gehad en het voordeel was ook dat ik het persen verder niet heb gevoeld. Ik heb van te voren steeds gezegd het zelf te willen doen, maar uiteindelijk heb ik me gewoon over gegeven en ook na de bevalling weinig last gehad. Ik zou het zo weer doen! Niet teveel tegenop zien want dan ga je jezelf, denk ik, alleen tegen werken. Ik kan echt uit de grond van mijn hart zeggen dat ik bevallen niet erg vond (ook al speelde ik natuurlijk vals door de pijnstilling). Nou zitten er natuurlijk ook nadelen aan de ruggenprik, dus denk er wel altijd goed over na!
Bekijk bijlage 232997 ik ben 21 maart bevallen van ons ventje. binnen 6.5 uur was hij er. 19 uur braken mn vliezen, 20.30 begonnen de weeen die gelijk regelmatig waren. om 22.00 4 cm ontsluiting en om 23.15 kreeg ik persweeen. helaas ging dat niet goed, zijn hartslag daalde elke keer. hij zat niet goed voor het geboortekanaal dus moest ik naar het ziekenhuis, dat was niet fijn met persweeen. Om 01.15 is hij met behulp van de vacuumpomp geboren. 3770 gram en 53 cm.
Ladies, Wat een prachige foto's allemaal..!! En wat valt het me op dat wij vrouwen toch nog altijd wel het idee hebben dat we ons moeten 'verdedigen' over hoe we er zelf uitzien op de foto, hahaha, zo typisch (zou ik zelf ook doen hoor) Potverdorie allemaal net bevallen, tjs, dan verwacht ook niemand dat je er op je paasbest uitziet. En toch bestaan er geen mooiere foto's als deze en zijn jullie, en jullie kindjes, allemaal prachtig..!
Mijn man zit me aan te kijjken van "wat is er?", hormoontraantje lopen over m'n wangen, zo mooi! En net wat December zegt, bedankt meiden voor het delen!
helaas geen foto's meer van de bevalling van onze zoon erop staan wij zetten alles op externe harde schrijf en verwijderen het na het maken van en fotoalbum van de laptop. maar de eerste foto na de bevalling van onze dochter heb ik nog wel, mijn zusje heeft de foto gemaakt die was bij de bevalling.