Bekijk bijlage 233690 dit is wel 1 dag na de bevalling omdat mijn lieftalige heks de eerste geboorte fotos heeft gewist
Eerste foto als gezin, ik heb mijn zoontje toen maar héél even mogen zien, omdat hij gelijk onderzocht etc moest worden!
Dank jullie wel! Ja hij was (en is) echt klein! Hij doet het bijzonder goed! Groeien lukt nog niet heel erg snel,maar verder gaat alles gelukkig goed! Hij is nu ruim 5 maanden en zit qua kleding op maat 50/56... Klein mensje dus!
Ja sommige mensen kunnen laag zijn en probeerde ook nog de schuld in mijn schoenen te schuiven maar ja blij dat mijn vriendin de volgende dag langskwam heb ik toch nog wat hoop dat in september paar nieuwe kan plaatsen van mijn gezinnetje
Vlinder: wauw wat een inimini kereltje. Idd prachtige foto. Hoeveel weken was je zwanger toen hij gehaald werd? En wat fijn dat hij het goed doet!
Ik was 33 weken zwanger, maar hij had een groei-achterstand (van zowel organen als zijn lengte/gewicht) van 5 à 6 weken, hij groeide dus al niet meer vanaf de 27e à 28e week... Echt een klein mensje dus!