Jullie eerste foto samen, kunnen ook verdrietige foto's zijn van vlinderkindjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bougainville, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    mooi belliebel.. ook mooi om de trots van de papa zn gezicht te lezen!!

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Mooie foto's belliebel!

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Heel leuke foto's idd!

Om de één of andere reden lijkt het alsof ik jouw zoontje ken... misschien van andere foto's op het forum :)

4. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    ik heb alles gelezen en ik vind de woorden van iedereen ech top .
    ook ik ben mama van een vlinder kindje die gebooren is met 23 weken zwangerschap ik ben spier wit om dat ik door een placenta loslating bijna zo goed als dood gebloed ben ik heb ook heel veel bloed gekregen daar na maar ze konden niks meer doen . voor mijn kleine meisje esmee hier bij wil ik met jullie de foto deelen om dat ik ook trot op haar ben ze is en blijft mijn kindje en ze ik prachtig en volmaakt . :) ze is geboren op 26-11-2011

trotse papa en mama van esmee

Bijgevoegde bestanden:

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Mandy.. wat een prachtig meisje en wat een mooie foto. Intriest, mijn hart huilt voor jullie. Veel kracht

6. ecl

ecl Niet meer actief

Meis wat een heftige foto....op alle fronten.
    Esmee ziet er prachtig uit, wat een klein moppie. Zo volmaakt. Tuurlijk ben je trots op haar! Het is jullie dochtertje, jullie wonder.

Meis je bent echt helemaal op, op de foto. Logisch ook gezien de situatie.

We hebben weer een heel mooi meisje erbij op dit topic en zij heeft weer meer mensen die haar in hun hart sluiten(mij in iedergeval wel;)).

Bedankt voor het delen! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
    En een dikke knuffel!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mandy , wat een mooi meisje !!!! Wat oneerlijk !!.....dikke knufffff

8. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een verdrietige maar ook mooie foto... En wat een mooi meisje.
    Alle recht om daar trots op te zijn hoor.

Knuff...

9. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel dames heb de tranen in mijn oogen hoe mooi en fijn jullie over de praten . was ook wel een beetje bang voor negatiefe rejakzies over mijn foto . maar ik wou dr ook laaten zien en zo als veelen zegen hier het is en blijft ook je kind het is onse 2 dochtertje zocht nog een foto van mijn auste va 4 maar die kan ik zo 123 niet op deze pc zetten zo dra ik die heb gevonden komt zij er ook uiteraat bij te testaan . ja ik was echt heel wit ging eigelijk vanaf de 9 week al mis heb toen bloed verlies gekregen en hielt gewoon niet meer op en ja dan raakt je lichaam ook op dus het echt totaal niks aan die zwangerschap gehad alleen de schopjes van haar en een bolle buik :( . dankje wel dames

10. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Tuurlijk is ze ook je dochter! Zal vast een hefige tijd zijn geweest
    al die tijd al bloedverlies, en hield je meisje zich goed vast. en dan gaat het toch nog mis.
    Heel verdrietig... :(

11. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zeg dat wel . ben een beetje op het punt dat ik het een plek kan geefen we zijn nu ook opnieuw zwanger het is heel spanent allemaal . esmee is hier in huis in een urntje en voor altijd in ons hard . iedereen die mama is geworden wat en prachtige foto, s zo bizonder de 1 ontmoeting heel mooi om te zien . en ook alle mama ,s van een vlinderkindje laat je kindje gewoon zien als je dat wil laaten zien . ik was best boos toen ik somige rejakzies leesde over bepalde fotos en dat zelfs de mama de foto verwijdere . tulijk is het schriken om het te zien maar het is wel gewoon ook de harde waarheid zo gaat het nou in het leven worden 100 gezonde babys geboren maar het gaat ook mis . maar hoe moeilijk het dan ook voor een ander is zie het maar zo als je eigen kind die jij vast hebt op je buik voor het eerst dat gevoel is bij ons niks anders alleen wij moeten het af geven en voelen het nooit weer trug dat moment is bizonder . sorry moest het even kweid

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wauw mandy, prachtig. heb er verder geen woorden voor.

13. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Wat een ontroerende foto Mandy. Ik heb tranen in mijn ogen, wat een mooi meisje, en wat oneerlijk dat ze niet bij jullie mag zijn. Al zal ze voor altijd heel dichtbij zijn, in jullie hart, waar het warm en veilig is. Heel veel geluk gewenst met deze zwangerschap. Wat zal Esmee trots zijn op haar kleine broertje of zusje!

14. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam

Amen... en Gefeliciteerd!! inderdaad heel spannend!

15. linde90

linde90 Niet meer actief

Meid, wat een prachtig meisje heb je op de wereld gezet. Het is zo hard dat je haar weer hebt moeten laten gaan.
    Wij hebben een dag later onze zoon gekregen en helaas ook een dag later af moeten staan.

Je verwoordt het heel mooi , ik ken je gevoelens over de harde reakties . Ik ben ook heel boos en gekwetst geweest..

Ook gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. HEt is heel anders nu he, hier ook veel meer angsten.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mandy: ik vind je foto prachtig! wat een mooi meisje hebben jullie gekregen die helaas niet bij jullie kon blijven... echt heel verdrietig!
    heel veel sterkte en ik hoop dat je deze zwangerschap zult voldragen!

17. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ mandy: ik heb eerder ook al eens op je topic gereageert, wat ontzettend knap dat je dit met ons wil delen meid, jullie dochtertje is prachtig. Het is zo ontzettend oneerlijk, waarom mocht dit meisje niet bij jullie blijven? Dikke knuffel

Andere mama's: mooie eerste momenten, prachtig om te zien en bedankt voor het delen.

18. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel er bedankt dames . ja de zwangerschap nu is echt heel anders pff die angst wat je me draag ik denk nu elke keer oo oo ik voel wat het is toch geen bloed he . maar zal vast goed komen we hebben een mooie echo gehad en het hartje klopte goed . ik weet zeker dat esmee trots op zou zijn . heel erg bedankt . @lara1 meid pff ook vrezelijk om te hooren bah jij ook heel veel sterkte zo als mijn papa zij de wond geneest maar de liteeken blijft altijd . dus jij bent ook weer in verwachting ook spanent nartulijken hebben ze bij jou een orzaak kunen vinden waar aan de kleine is overleden meid liefs van mandy

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wow Mandy wat een prachtige foto!!
    Wat verdrietig dat jullie je meisje zijn verloren zeg :(

20. Delta

Delta Niet meer actief

tranen in mijn ogen van je foto Mandy....

Deel Deze Pagina