off topic, ik wou niet zn ophef veroorzaken sorry daarvoor, ik snap best dat mijn foto voor sommige mensen moeilijk is om naar te kijken daarom heb ik hem ook verwijdert,ik respecteer hun mening daarin sorry dat ik zn ophef heb veroorzaakt.... on topic wat mooie foto s zijn er weer geplaatst, als ik dit zo zie begint het bij mij ook weer te kriebelen!!!! groetjes willow
Dit is de allereerste foto van mij en mijn dochter: Bekijk bijlage 205980 En dit de allereerste van mij en mijn zoontje (even wat weg gewerkt ): Bekijk bijlage 205981
Bij de eerste was de kraamverzorgster er ook en zij heeft heel veel foto's gemaakt toen mijn dochter geboren werd. Bij de 2e ging het zo snel dat de kraamverzorgster te laat was voor de bevalling. Mijn man heeft even snel een paar foto's genomen, maar ik heb er van mijn zoontje dus veel minder dan van mijn dochter. Best jammer vind ik, maar niks aan te doen natuurlijk.
Het topic begon zo leuk.... Maar fantastisch al die foto's! Dat is wel echt HET moment waar ik naar verlang!
Willow, alsjeblieft geen sorry zeggen... Ik wil alleen nog even zeggen dat ik het jammer vindt... meer zeg ik er niet meer over.....
Wat een gaaf toppic. Alleen zo jammer dat er te lang door gepraat word of het wel en niet plaatsten van een foto. Willow echt een prachtige foto van jou kindje samen en heel veel respect dat je het heb willen delen met ons. Ik zelf moest heel goed kijken of het nou wel of niet naar boven is gegaan. Het is dat jij het zij anders was het gewoon een foto van je knappert. En de andere fotos echt ook gaaf hihi. Ik heb alleen fotos waar ik dus niets aan had (alleen sokken) het was ook zo heet hihi
Wat een prachtig topic! Ik kan niet wachten op het 1e moment dat ik ons meisje zie... En zal die foto hier dan ook zeker trots komen showen!
Super mooie foto's!!! Hoop over een maandje ook weer zo'n prachtige bijdrage te kunnen leveren. Kei goed initiatief Topic Starter
Lara wat een mooie foto! Vooral met dat effect! Happymama jij hebt ook al van die mooie foto's. Bij elke foto kijk ik zo uit naar ons moment.........zucht........day dreaming!
Het is ook HET moment dat ik telkens weer zou willen meemaken, het mooiste wat er is. Ik heb het inmiddels al vier keer mogen ervaren, maar het blijft gewoon nog steeds een fantastisch en wonderlijk moment... De eerste drie kindjes kan ik niet laten zien, omdat de foto's toen nog niet digitaal waren en dus niet op de pc staan, maar onderstaande is mijn eerste moment met mijn jongste dochtertje Anne-Fleur.
Zit hier met dikke tranen in mijn ogen. Ik zie zulke mooie foto's voorbijkomen. Het moment van mijn bevalling komt weer helemaal boven. Het had zo anders moeten gaan. Door de beenspuit die alleen de scherpe randjes van de weeen had moeten opvangen was ik totaal van de wereld. ook nadat Collin er eenmaal was, was ik zelf helemaal weg. Ik had hem in mijn armen, maar besefte niet eens waar ik was. Ik moest met spoed naar de ok, placenta wilde er niet uit en 2,5 liter bloed verloren, dus ik zie er ook echt als een zombie uit op de foto's. 1 ding weet ik zeker, die spuit wil ik nooit meer! ik heb de beste foto even een beetje bewerkt, ik was lettelijk lijkwit en zat onder de bloeduitstortingen van het persen. (sorry voor de juicy details )