Héél verdrietig, héél menselijk... mooi dat je je dochter met ons deelt Mandy! Héél veel succes met de 3de, je kinderen hebben nu zeker een beschermengeltje.
Ons zoontje is de nacht na zijn geboorte overleden. De oorzaak is nu ook bekend. Hij is overleden aan Neuroblastoomkanker en daarnaast had hij een zeer zeldzaam syndroom.....Zo oneerlijk......
pffff wat gemeen meid he bah . de weereld is best hard he . ik wens je veel sterkte meid als je eens wil babelen dan weet je me tevinden in mijn prive box liefs heel veel knuffels van mij
Hier de foto van mijn dochter en ik.. Geboren op 6 april.. 4120 gram en ging niet helemaal goed in het begin dus na zuurstof knapte ze al weer op... Was ingeleid omdat ik geen leven meer in mijn buik voelde... Kan iedereen alleen maar aanraden om direct naar het ziekenhuis te gaan als je de baby niet goed meer voelt... Bij mij was het net op het nippertje..
Wauw mandy, wat een indrukwekkende foto en wat een prachtig meisje! Bedankt voor het delen, en een dikke knuffel voor jou!
Mandy, wat een heftige foto! Je bent echt door 't oog van de naald gekropen. Wat zielig dat jullie je poppetje verloren hebben, inderdaad veel te vroeg zeg met 23 weken! Lara: Wat triest, jullie zoon verloren aan een neuroblastoom, heftig! Dat is heel zeldzaam. Kennen jullie stichting Jayden? Die zet zich in voor onderzoek naar neuroblastoom, ze hebben zelf ook hun zoon verloren. Babyphat: Mooie foto!
Suusjeuh, ja die ken ik inderdaad. Jayden woonde ook in mijn oude woonplaats en zodoende was ik er al van op de hoogte. Het is inderdaad heel zeldzaam, ongeveer 25 kindjes per jaar waarbij het geconstateerd wordt.
Wat een mooie foto's heb ik weer voorbij zien komen! zo ontroerend, zit hier elke keer met kippenvel. @Mandy; prachtig meisje! en ook jij hebt het recht een mooie foto te plaatsen, je mag er terecht trots op zijn. En toevallig, onze jongste heet ook Esmee
Raevelijn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luana Wat staan jullie er mooi op met zn 3-en <3
hoi meiden ik heb hier maanden mee gelezen en soms zelfs gehuild bij de vlinder foto's allemaal zulke mooie foto's... maar nu mag ik ook met trots een foto plaatsen... ik ben met 37.2 ingeleid en onze kimberley is geboren met 37.3 ze hebben me ingeleid ivm helpp... hier komt ie
wat en mooie fotos weer wat een plaatjes zeg herlijk om te zien dames die net zijn bevalen van harte .