Wauuuw al die practige foto's! Ik moet eerlijk bekennen bij het zien vam al die foto's kan ik niet wachten tot ik weer zo'n moment mag mee maken (als dat nog mag lukken uiteraard). Maar de eerste jaren nog maar even niet. Eerst een geschikte papa vinden!
jaaaaaaaa na tijden te hebben weggezwijmelt bij dit topic mag ik ook onze foto plaatsen!! heb alleen geen leuke foto waar we met zijn 3-en opstaan.. 1e is van mij en milan en 2e is van ons 3-tjes.. ik kijk alleen erg moeilijk omdat de gyn moest hechten en eerst een spoedkeizersnee had dus de adrenaline was ondertussen mn lijf uit en de verdoving zat niet maar vind mn vriend er zo trots op kijken!:
Wow Priscil wat een mooi moment en wonderlijk als hij er dan eindelijk is hè. Mooi gezinnetje, geniet er lekker van. Ik kom hoopik ook snel posten hier
mirri kwil jouw foto hier deze week nog zien hoor!!! maar als ik dat zo lees bij juni topic dan gaat dat wel goedkomen
ook ik kom mijn eerste moment delen, gelukkig mooi gemaakt, je ziet precies niks dit was nog voor de navelstreng doorgeknipt werd mijn eerste gedacht: oooooh wat is ze klein!!! daarna vooral opgelucht dat het voorbij was, dat ik na bijna 72uur weeën het toch zelf heb gedaan
Dit is niet direct onze eerste foto, omdat dochterlief eerst helemaal blauw en slap was en ik heel veel bloed verloren had (2,5L). De eerste foto van haar is ook blauw op de opstarttafel in plaats van prachtig op mijn buik zoals ik had gehoopt. Mijn hoofd is ook net een ontplofte bal, dus vond ik deze fotowel mooi.