Hahaha! Wat een mooie foto's Kylie Ik moet zeggen dat het idd best prima is om niet meer zo'n kijkdoos te zijn nu de kraamtijd een beetje afloopt. Bij 6 wk nog een nacontrole, maar denk niet dat ik iets te controleren heb da unten (ja, 1 minihechting?). Ik zal zo es kijken of ik een foto van kan verkleinen... had hier nog niet gepost!
Net uit de buik, ik had bij die foto nog amper beseft dat ze er uit was, na een heftige persfase zonder persweeen... En met ons drieen terwijl V eerle zelf de borst zoekt (ze heeft hem bijna ):
Alle dames die net zijn bevallen nog proficiat. En wat een mooie foto's. Geniet van jullie wondertjes.. Liefs
wauw wat een mooie foto's weer. heerlijk om te zien! Je ziet toch wel een opluchting he, steeds. heel mooi! ABO!
whaha, had ik eerst helemaal ni gezien, geweldig Ik zag alleen je mooie poppie. op die 3e foto kijkt ie echt heel helder!: huh..ja echt! ik ben op de wereld, jeej! whahaha
Mooie foto! Gefeliciteerd! Je kindje ligt zo lief tegen je aan. En je ziet helemaal niet dat je kapot bent
Vind het zo'n leuk topic...oudste is al ruim 2 en de jongste vandaag 8 maanden...maar wil toch de eerste momenten plaatsen. 2 totaal verschillende bevallingen, maar allebei zo mooi om mee te maken...