Roozjuh, wat jij schrijft klopt wel. Hij was 4,3 kilo en ik stond echt op ontploffen...Zijn broertje was 3,5 kilo en had echt de ruimte...
haha echt een wereld foto! hou echt van die foto's waar je zo duidelijk een gezichts uitdrukking kan zien bij de guppys
joyce1982, nee ik was ook gewoon blond, misschien iets minder, maar mijn haar was helemaal nat van het zweet...ja nu je het zegt lijkt het wel bruin...(deze foto is van de volgende ochtend...)
wauw! ik vindt de eerste foto juist prachtig! he jij daar, ben jij mn mama! haha Maar wat zie je er na een dag alweer stuk beter uit he
helaas geen foto direct na bevalling, omdat denny gelijk naar de kinderarts moest. dit is zijn eerste foto 10 minuten oud deze foto was 7 uur na de bevalling. de eerste foto van ons samen
wat een mooie fotos !! heb t hele topic bekeken hihi. *smelt smelt* kan niet wachten tot t hier zo ver is en ik een foto mag plaatsen hihi
Bekijk bijlage 263399 na een zwangerschap van 34,6 weken 7 weken met te hoge bloeddruk te hebben rond gelopen en pe klachten ben ik op 29-07-2012 ingeleid omdat ik tekenen van insulten begon te aan te nemen na een snelle bevalling is onze prachtige dochter Chelsey geboren gr