Wat een prachtige fotos van iedereen. Hier ook die van ons. Eentje is echt diret oo het moment dat ze op mn buik ligt, de andere wanneer ze een beetje is afgedroogd.
Prachtig dames! Tranen in m'n ogen. Nu wel. Heel raar maar op het moment dat ze op m'n buik werd gelegd was ik zo overweldigd dat ik vergeten ben te huilen. Klinkt wat raar maar ik had me altijd voorgesteld dat ik dat zou doen en het gebeurde volgens mij niet. Ik vind die emoties zo prachtig om te zien bij jullie. MEER foto's graag!
Wow ukkie wat een prachtige foto's!!! Tranen in mn ogen *snif* Hopelijk mogen wij hier ook heel snel een fotootje plaatsen...
Nou,van deze foto krijg ik ook tranen Ik zal denk ik ook wel huilen als ons meisje eindelijk op mijn buik ligt...verheug me zo!!
Wat een prachtig topic blijft dit toch! Het is inmiddels alweer 7 maanden geleden, maar hierbij het eerste moment samen met mijn dochtertje. Zo bijzonder om na de bevalling dan dat langverwachte huilen te horen te krijgen! Bekijk bijlage 291475
Wat een mooie foto's... Maar die van Ukkie springt er echt uit zeg, prachtig! Mag ik vragen wie die gemaakt heeft? Gewoon een verpleegkundige met een beetje verstand van fotograferen? Of had je een geboorte fotograaf ofzo? Vooral die tweede foto vind ik echt super!
Ukkie, ik vind die van jou ook echt prachtig!! De eerste en tweede foto van Liesbeth. De eerste is helaas wat vaag, maar de emotie is duidelijk
Wauw, die zijn ook echt mooi! Zo te zien ook een wat betere fotocamera. Zo zie je toch wat een verschil dat kan maken...
Ja, die foto's zijn me echt dierbaar... Canon Eos 1000D. Een 'betere' camera inderdaad, maar niet heel bijzonder hoor. Wel spiegelreflex, dat scheelt natuurlijk al een heleboel.
eindelijk kan ik ook hier mijn foto platsen hier ben ik dan weer zondag om 7 uur melden voor een inleiding met 37 weken heel lang gewacht aan de crg en eindelijk om 9 uur kwam de gyn zij wou een veter platsen maar dat was niet nodig had al genoeg om mijn vliezen tebreken dus zo gezecht zo gedaan . ze hebben even gewacht voor ze me aan het infus lecht e maar om 10 uur wou het nog niet komen om kwart over 10 hebben ze me aan gesloten en toen kwamen de weeien een beetje nog zat tedoen . gyn kwam om 11 uur 3 cm zecht ze ik dacht pff oke dat gaat wel even duuren maar om 12 uur wert het pijnleke en ik vroeg om een ruge prik zij voelen nou je zit op 6 cm dus gaat hem denk ik niet worden . en om 13:50 is onse zoon geboren dus met trots laat ik jullie de foto zien . hij is 46 cm en 2890gr xxx op de foto is die net uit mijn buik