Dankje! Mijn vk heeft alle foto's gemaakt. De bevalling werd geleid door de gyn dus m'n vk(vriendin) gevraagd om foto's te maken. Bij mij komen ook spontaan weer de gelukstranen als ik de foto's zie
Eerste foto samen met Luukje, best een beetje moe en veel bloed verloren. Vind het zo ontroerend hoe hij naar boven kijkt.
Ik zit vol ontroering te kijken hier. Prachtige foto's meiden! Ik twijfel of ik de foto van Vlinder hier zal plaatsen. Ik heb geen foto van ons samen, Vlinder werd geboren na 23 weken zwangerschap en is een uur na deze foto's overleden.
Dit topic is juist ook voor de vlinderkindjes, daar ben je net zo trots op als op de kindjes die het wel mochten redden! Als jij een foto van je meisje wil delen dan is dit de plek.
Dank jullie wel. Het is voor mij heel fijn om mensen de foto van onze dochter te laten zien. Maar weinig mensen beseffen dat ze zo echt was. Onze Vlinder werd dus na 23 week zwangerschap geboren. Volledig gezond, een perfect meisje, met alles erop en eraan. Helaas was ze met 23 weekjes nog te klein voor deze wereld.
Verox, wat een ontroerende foto. Er vloeit een traantje over mijn wang op dit moment. Wat een prachtig engeltje!
Wat een mooi meisje en wat een groot verlies Ik feliciteer je met het moederschap en wens je (en de jouwe) heel veel sterkte om haar te moeten missen
Verox wat een mooi meisje. Veel sterkte met jullie verlies en wat knap / dapper en lief dat je vlinder haar foto met ons wil delen
Wat een mooie foto Verox... Zo klein, maar zo compleet. Kan me goed voorstellen hoe waardevol deze foto voor je is! Veel sterkte toegewenst.