Dank jullie! Ergens soms heel vreemd om die foto's te zien... Alsof ik het niet zelf ben, hihi! Misschien dat het toch meer langs me heen is gegaan door de vermoeidheid en bloedverlies etc... ?? Ze was al een paar uur oud voor we samen waren, maar dat voelt nog steeds als een halve dag!
Wat een erg mooie foto's maar door jullie mooie foto's te bekijken besef ik maar al te goed hoe erg ik het mis, Toen onze dochter geboren werd is ze meteen door de dok weg gehaald doordat Ze het erg moeilijk had. Het duurde dan ook bijna 2 uur voordat ik haar pas voor het eerst zag Blijf vooral zon mooie foto's plaatsen
Sammy,wat een prachtige foto's!! Je man...die emoties..Geweldig!!! En natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie manneke.
Dank je! Ben er ook heel blij mee! Geeft goed weer wat ik voelde op dat moment... Sammie, wat een prachtige foto's! Idd, die emotie van je man!! Echt zo mooi om te zien! Gefeliciteerd met jullie tweede mannetje!
Onze mooie Levi geboren op goede vrijdag, met een gewicht van 2345g en 47cm. De grzinsfoto volgt nog!