Alweer bijna 16 maanden geleden.. Zucht, zou dat moment echt wel 100000x over kunnen doen, ondanks de pijn haha
Wat een geweldige foto's!! Ik zal mijn eerste foto met mijn dochter ook maar eens plaatsen, alweer 1 jaar en 8 mnd. geleden Na een lange bevalling en uiteindelijk een spoedks kwam papa haar aan me laten zien. En toen ik iets tegen haar zei, gingen meteen haar oogjes open! Zo'n mooi moment!
@MamaEl: Daar heeft echt iemand met verstand van zaken een foto gemaakt! Ik heb nog nooit zo'n mooie foto van de eerste ontmoeting na een keizersnede gezien, prachtig!!
In augustus alweer 4 jaar geleden! helemaal uitgeput... Over een paar weekjes hoop ik weer zulke bijzondere foto's te krijgen.. en dan zal ik er hier ook 1 plaatsen!
Dankje! Het was één van de verpleegkundigen die erbij was, die heeft foto's gemaakt Mooie nieuwe foto's ook weer! Blijf het super vinden om naar te kijken!
Dit is 1 van de eerste foto's van mij en Timmie... Bekijk bijlage 336216 Echt de allerlaatste keer dat ik dat mooie moment mocht meemaken...
Wat ziet iedereen er hier nog netjes uit na de bevalling mijn eerste foto is alsof ik met een gorilla gevochten heb me haar alle knten uit, makeup uitgelopen. bloed overal zeker niet florisant om hier te plaatsen
Zit hier met tranen en een big smile op mijn gezicht haha, kan niet wachten totdat ik de foto kan plaatsen! Maar net wat mijn voorgangster meld, jullie zien er top uit hahaha, ik was echt vet opgeblazen bij mijn zoon...niet normaal...totaal NIET herkenbaar hahaha... ik zal eens kijken of ik het op kan snorren...