Dit is D.ylan 09-07-2013 geboren. Hij is nog wat blauw daar van de omstrengeling van zn navelstreng en stuwing van zn hoofdje. Dit was een paar minuten na de geboorte. En J.ayden Ook omstrengeling van navelstreng en stuwing haha dus wederom blauw.. 29-10-2010
Vind jullie foto's allemaal zo mooi! Onze zijn echt hilarisch. Af en toe bekijken we de fotos en liggen we helemaal in een deuk! Dit is trouwens de meest "normale"
Ik krijg de kriebels van deze topic, kan niet wachtennnn tot ik eindelijk bevallen ben Prachtige foto's!!
Wauw wat een geweldig topic! De foto's zijn stuk voor stuk onbeschrijfelijk mooi en ontroerend. Het geluk, de opluchting, de blijdschap, het verdriet en ga zo maar door. De emoties spatten van elke foto. Heel veel respect voor alle moeders die foto's hebben geplaatst van hun eerste moment met hun vlindertjes(engeltjes). Ze horen hier ook, maar ik kan me voorstellen dat het moeite kost een foto te delen. ABBO
Ook ik mag nu eindelijk een foto plaatsen, na hier al vele malen te hebben mee gekeken @ Brechtje, wat een mooie foto van Aukje toen ze werd nagekeken! Eerste foto met een hele trotse papa, en daarna eerste foto met een hele trotse mama
De navelstreng was al doorgeknipt toen het hoofdje stond omdat deze heeel strak om haar nek zat.. Nadat ze eruit was werd ze meteen meegenomen voor extra zuurstof. Dit is na 10 minuten toen ze weer goed ademde en hier mocht papa de navelstreng nogmaals doorknippen