Helaas hebben wij ivm de spoedkeizersnede helemaal geen foto's samen en de dagen erna zijn we het ook helemaal vergeten Maar deze blijft mijn favoriet, buidelen bij papa toen ik er nog niet was: Bekijk bijlage 340037
Ooooohh.... Melief, wat een prachtige foto! Zoveel emotie er ook in! Schitterend! (ik wil weer, haha!)
prachtige foto's meiden! Babystew, gefeliciteerd met jullie 2e dochter! Geweldig dat ze de hele zwangerschap is blijven zitten.
Technisch gezien is dit de eerste foto samen. Sorry als je hem te bloederig vindt, maar ik ben zoooo blij met deze foto. (Na een helse bevalling een enorme fluxus gekregen, dus dit was sowieso de laatste bevalling)
Geweldige foto talia, vind em heel bijzonder. Vind ze allemaal geweldig, maar heb ze volgens mij nog niet eerder vanaf dit oogpunt gezien.
Wauw taliaa, prachtige foto hoor. Je kunt hem ook nog zwart wit maken, is ie minder bloederig maar vind m super.
Thnx meiden. En hier waren we echt samen. Na de bevalling ging t snel, spoed ok van 3 uur en daarna op de IC. Deze foto is 12 uur en eindelijk konden dochterlief en ik herenigd worden.