Echt prachtig he die fotos van de eerste keer je kindje in je armen hebben! Ik verlang ook zo naar dat moment.
De eerste ontmoeting met ons oudste meisje... Smelt! Met ons jongste meisje... Blij en verdrietig tegelijk. Ze moest meteen de couveuse in omdat ze koorts had.
En een van de eerste foto's met mijn lieve mannetje... Alweer 1,5 week geleden... Zó blij dat ik na de bevalling eindelijk eens mijn kindje bij me mocht houden!
Als ik terug kijk naar deze foto's vind ik ze inmiddels erg mooi maar lange tijd niet naar kunnen kijken. Heb er nog steeds heel veel moeite mee dat ik onder narcose was en dat wil ik kost wat kost echt niet meer.
Hier mocht ik hem voor het eerst vasthouden dat was voor 5 minuten, Toen we na 6 dage eindelijk naar huis mochten was het ook echt genieten van iedere seconde samen wat vond ik het verschrikkelijk dat ik hem 5 dagen had moeten missen en maar beperkt naar hem toe mocht. Op de laatste foto kan je zien dat het uiteindelijk helemaal goed is gekomen met het vocht wat die vasthield en de zwelling.
Ik weet hoe je je hebt gevoeld. Mijn meisje lag 4 dagen op de couveuseafdeling. Lag ik daar op de kraamafdeling, zonder baby, geen getrappel meer in mijn buik, zonder mijn andere meisje en mijn mannetje... Heb me echt alleen gevoeld toen...
wow hele mooie fotos. IK hoop deze week ook zon foto te mogen hebben, liefst thuis en anders vanuit ziekenhuis.
Mooi! Je komt me bekend voor en was niet verbaasd om je woonplaats (woon er vlakbij en ben zelf ook in dat ziekenhuis bevallen) Maar heb geen flauw idee waar ik je van moet kennen