Welke van deze 3 namen zou je kiezen? Ik twijfel enorm of ik alle 3 leuk genoeg vind. zo moeilijk dat het was de vorige keer om een jongensnaam te vinden, zo moeilijk vind ik het nu voor een meisje Mijn vriend vind ze alle drie mooi.
Het zijn geen verkeerde namen, maar het is allemaal niet specifiek mijn smaak. Van de drie zou ik dan voor Demi kiezen. Dewi doet me teveel denken aan dat meisje van Idols, die zangeres, en Manouk vind ik een beetje klinken als een ' verkeerde' versie van Anouk.
Manouk! Vind ik er met kop en schouders bovenuit steken Bij Demi/Demy denk ik altijd aan creme fraiche (de light versie) Bij Dewi denk ik altijd meteen aan die ene van Idols. En ik vind het gewoon niet zo'n mooie naam, qua klank. Manouk vind ik sowieso een super mooie naam! (Ook leuk: Linouk, Marlou, Ninouk, Nanouk, Maura) Mijn top 3 van deze namen zou zijn: 1. Manouk 2. Demi ('Demmi/Demmy/Demmie vind ik qua klank mooier, maar geschreven totaal niet )' 3. Dewi Maar hoe heet je andere kindje?
ik vind zelf manouk van dit rijtje het mooist. dewi doet mij indd denken aan idols. demi weet ik niet en manouk doet mij indd ook snel denken aan anouk. volgens mij ben ik er nog niet uit:d
Wil je nog wat suggesties van mij? Is het je eerste kindje? Als ik zo je stijl mag beoordelen; een beetje Hollandse namen maar niet al te alledaags of top 10 gehalte? Zoek je alleen meisjesnamen? Hier alvast een paar: Ajla/ Ayla Alexa Alyx Annika Benthe Bibi Britt Cato Chloë Daisy Dana Elin/ Eline Ella Esmee Estee/ Estée Evie/ Evi/ Evy Fay Fenne Fiene Giselle Gwen Hester Ilse Indy/ India Isis Jade Jasmijn Jenna Jinthe Jolie/ Jolée Julie/ Julia/ Juul Kaya/ Kayla/ Kaylee/ Kayleigh Lana/ Lara Layla Lily Luna Mara Marit Maud/ Maudie Megan Mila Nina/ Nine Noëmi Olivia Robin/ Robyn Romy/ 'ROmée Rosalie/ Roos/ Rosa Sanna/ Sanne Sterre/ Stella Suze/ Suzanne/ Suus Tara Tess/ Tessie/ Tessa Vera Viënna Yara Zara Zoë
Jaa Manou is leuk! (vind ik) Demi en Dewi vind ik ook wel aardig, alleen tja, die idols hè. Van de andere kant bekeken: wie weet dat over 10 jaar nou nog?
ik heb al een zoontje, maar mijn ex is buitenlands en mijn huidige partner nl. dus word sowieso geen passende naam.ik hou sowieso niet van een standaard nl naam indd maar ik ben ook nog weer een miep die een nl kindje niet een 'buitenlandse' naam wil geven, staat er een beetje onduidelijk maar zou mijn kind geen latoya of iets dergelijks noemen, vind ik ook niet passen. volgen jullie het nog dilema dat vind ik wel.
Ik vind ze alledrie niet zo leuk, maar ik heb op Dewi gestemd. Demi valt af vanwege de betekenis (die zeer bekend is), en Manouk, ik denk dat veel mensen Anouk horen en dat je dan steeds de naam moet verbeteren.
yara jinthe of yinthe tess sterre mila heb ik ook altijd mooi gevonden maar zo heet het overleden dochtertje van mijn vriend