Ah okee, ik zeg het gewoon. Stan is inderdaad onze jongensnaam. Ik vind het heel leuk dat die naam ook genoemd is hier!! Wij vinden het ook mooi en goed passen. Al moet ik zeggen dat we Thom ook heel leuk vinden, en die is hier ook al een paar keer genoemd. Over de meisjesnamen mogen jullie nog even brainstormen, want daar zijn we zelf ook nog niet uit. Toevallig is wel dat onze drie favorieten van ons eigen lijstje hier al genoemd zijn...
Wij hebben ook een Dyon....en een Finn....en ben nu opzoek naar de derde naam, dus lees lekker mee Lise, Suze, Vere en Jesse of Lenn
Ik zou denken aan Lynn, maar dat komt omdat mijn broertje Niek heet, dus deze combi hoor ik vaak hihi Stan en Sten vind ik qua jongensnamen er erg mooi bij.. Voor een meisje: Dyon, Niek en Liv Dyon, Niek en Madée Dyon, Niek en Maeve Dyon, Niek en Nova
Voor ik de naam las, dacht ik dat een jongensnaam eindigend op -an er goed bij zou passen, zoals Kiran, Ivan, Evan(der), Kenan, Ian etc. Maar jullie hebben dus al Stan als favoriet Voor een meisje dacht ik ook aan LANA en als dat te kort is ILANA - dat betekent zonneschijn, mooi toch?! In ieder geval een meisjesnaam met een n en een a erin zou ik zeggen Succes!!!
Haha wat leuk! Dat wist ik niet! Vind die klanken mooi bij elkaar, Thom ook wel erbij passend maar minder goed dan Stan. Thom vind ik iets harder klinken...
Bedankt voor al jullie eerste ingevingen. Wij zijn er qua meisjesnaam nog steeds niet uit, maar gelukkig hebben we nog tijd. Wel vind ik het erg leuk dat de namen die wij ook al in ons hoofd hebben hier zijn genoemd, en sommige zelfs meerdere keren. De jongensnaam die we hebben is Stan. Maar van wat hier werd genoemd vinden we/ik ook leuk: Thom, Seth (afgekeurd door manlief), Lenn (ook afgekeurd door manlief) Van de meisjesnamen die hier genoemd werden, vinden we/ik de volgende leuk: Nova, Liz (afgekeurd door manlief), Loïs, Noa (helaas al vergeven), Jill, Liv (afgekeurd door manlief). Er zijn meer leuke namen genoemd, maar die vinden we toch nét niet leuk genoeg of ze zijn al vergeven. Onze eigen meisjesnamen-lijstje bestaat uit Jill, Nova en Loïs (in die volgorde wat mijn favorieten betreft, en manlief heeft het precies andersom; dus Loïs, Nova, Jill). Waarschijnlijk zal het voor een meisje dus toch één van die namen worden. Maar welke...? Dat weten we nog niet. Welke vinden jullie daarvan het leukst? En welke het leukst bij Dyon en Niek?
Past goed de naam Stan bij jullie jongens! (Zou niet mijn favoriet zijn, maar dat komt doordat ik mannen ken met die naam die ik absoluut niet mag ) Meisjesnaam.. Hmm.. Blijft lastig hoor! Past allemaal goed m.i. Maar denk dat dit mijn 123 zouden zijn: Dyon, Niek & Nova Dyon, Niek & Jill Dyon, Niek & Loïs Maar nogmaals vind al jullie meisjesnamen (die in overweging waren of nog zijn) goed passen bij Dyon en Niek!
Van Jill, Loïs en Nova vind ik Jill de mooiste naam". (maar vind ze alledrie wel leuk). Ik vind Loïs en Jill allebei leuk erbij, nova vind ik persoonlijk iets minder, omdat je dan 2 namen met een N hebt (maar vind het geen jip en janneke/jut en jul effect, dus het kan wel).
ik vind de 3 namen prachtig!! past bij jullie.. mijn top 3 is: Dyon, Niek en Jill Dyon, Niek en Nova Dyon, Niek en Lois Dyon, Niek en Sandi (hoe vind je die??) hoe wil je Lois uitspreken?? als de lois van Lois lane?? of loies? geen idee eigenlijk hoe deze naam word uitgesproken, ken hem niet zo goed en eigenlijk ook geen meiden die wel zo heten, dat is dan wel weer gaaf.!
Dyon, Niek, en Dilara (alle drie met een ie-klank in de eerste lettergreep ) Maar zo zijn er natuurlijk meer: Lilia, Lilian, Lia, Dianthe, Ida, Kiana, Irene, Lyra, Livia (een van mijn meest favoriete namen ), Mira, Lina, Milay, Miray, Mireille, Dina... en liefst een naam die uit het Grieks komt, net als Dyon en Niek...hm, dan houd je Dianthe, Irene, Lyra over... Succes iig!