kan het niet zonder ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door geertje1987, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo

we gaan proberen om zwanger te worden. we hebben al een zoon van bijna 2 jaar, dat ging in een keer goed. Maar toch is het nu nog spannender, want nu moet er gepland worden. Is het niet mogelijk om gewoon tussen de 10 en de 14 dagen na de eerste dag van de ongesteld het 3 keer te doen. Meestal is tegen die tijd de eisprong. dan is er toch geen ovulatietest nodig of heb ik het mis

groeten

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Je hoeft natuurlijk alleen maar een ovu test te gebruiken als je dat zelf wilt. Het is geen verplichting. Er zijn meer dan genoeg meiden die zwanger worden zonder ovutesten. En als je cyclus regelmatig is, dan weet je je vruchtbare periode inderdaad wel ongeveer. Mag ik vragen wat maakt dat het gepland moet worden nu?

Ik gebruik de ovu testen alleen omdat mijn cyclus onregelmatig is en omdat de zwemmers van mijn man niet zo geweldig zijn. Bij ons komt het dus heel nauw.

Liefs

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Het is idd geen verplichting om ovu testen te gebruiken...

Ik ben ze gaan gebruiken na mijn curettage. Zo wist ik wanneer mijn eisprong was en hoe mijn cyclus eruit zou gaan zien na de curettage. Hiervoor heb ik nog nooit ovulatie testen gebruikt.

Beiden zwangerschappen waren op goed geluk raak. Zelfs niet eens gepland. Dus het is geen verplichting ze te gebruiken ;)

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb ze ook alleen maar gebruikt om me ei te vinden omdat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn.
    Ik wou gewoon weten waneer en of ik wel een ei had .

5. vlademira

vlademira Niet meer actief

Deel Deze Pagina