jullie ervaring met boxspring?

Discussion in 'De lounge' started by schatje1, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wij hebben een boxspring van 160 bij 200
    2 aparte matrassen, van pullman

Dat ligt echt FANTASTISCH!

Zeker een aanrader!

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

bedankt voor al jullie reacties ;) we hebben inmiddels toch de boxspring besteld! ben echt benieuwd hij word volgende week vrijdag geleverd..

Groetjes

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    hoop niet dat je zon goedkoop ding heb besteld want daarvan zakken de matrassen erg snel door.

Bij een bed vind ik het belangrijk om hem te testen

4. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    er zit natuurlijk wel een verschil tussen boxsprings. Je kan er 1 kopen van 500 euro maar je hebt ze ook van 5000 euro ;)

wij hebben er 1 van 1000 euro en hij is 160 bij 200 het zijn 2 matrassen van 80x200 en dan een topmatras erover van 160x200 hij slaapt echt heerlijk :D

ooit wil ik een auping want die blijken het beste te zijn

5. maar als je een dure boxspring neemt en je bespaart op de matrassen, dan ligt het nog niet goed!

De matrassen zijn het belangrijkste...

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    idd en vaak heb je bij goedkope bedden dat ze met een half jaar al doorgezakt zijn

7. bellina

bellina Actief lid

Aug 13, 2008
    371
    0
    0
    wij hebben een 140 bij 200, ik zou breder nemen maar dat is persoonlijk

verder ligt en slaapt hij heerlijk, echt of je op wolken ligt

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Wij hebben ook een boxspring, sinds vorig jaar. Het stond hoog op mijn verlanglijst en toen we 'm konden aanschaffen, hebben we het gedaan.
    wij hebben een heel onderstel met 2 losse (pullman) matrassen, die met een rits aan elkaar vastzitten (die kan je er apart bijbestellen, bij pullman zetten ze die er dan voor je aan). Het was een rib uit mijn lijf, maar zoals hierboven al eens is gezegd, het matras is het belangrijkste van het hele bed, en daar hebben wij niet op bespaard. Als je een goeie koopt, gaat die 10 tot 15 jaar mee, vooropgesteld dat je er goed mee omgaat (jaarlijks draaien enz. enz.) Wij hebben dus 200 x 160 met een rits dus.

Voor mij niets anders meer. Heb sinds de aanschaf nog geen slapeloze nacht gehad.

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    wij hebben ook een boxspring van norma geloof ik 2 matrassen van 90x220 en een topper. Maar ik heb geen last van kieren maar ik trek de hoeslaken over mijn eerste matras en topper heen. Ligt super.
    Ik ben altijd blij als ik weer thuis ben en in mijn eigen bedje kan slapen. want die ligt zo goed!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Snelle levering zeg!
    Ik hoop dat jullie een goede aankoop hebben gedaan en vanaf volgende week heeeeeeerlijk zullen slapen!

(prijs - kwaliteit is inderdaad een grote verschilmaker).

11. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou zeg dat wel: wat een snelle levering. Wij moeten maar liefst 14 weken wachten :cry:... maar goed... was ingecalculeerd, dus dat is niet zo erg ;).

Groetjes,
    Josien

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ben echt benieuwd hoe het ligt :) het kan niet slechter als dat we nu hebben dus wat zal ik heerlijk slapen haha :)

13. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Die van Ikea komen vaak het best uit de test in de consumentengids (zeker qua prijs/ qualiteitverhouding). Wij hadden een tweepersoonsboxspring maar die kon bij de verhuizing ons nieuwe huis niet in :(
    Nu hebben we een gewoon bed (wel weer Ikea) maar boxspring vond ik fijner.

14. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    zijn die van ikea niet te zacht? Mijn man moest 2 weken geleden voor cursus een paar dagen in een hotel overnachten en daar stond een ikea boxspring en volgens hem was ie veel te zacht... ben benieuwd naar jullie ervaringen want we wilden hem eerst ook bij Ikea halen

Share This Page