hallo dames, even een vraagje, ik lees vanalles over etos zwanger worden, en mensen waarbij hun cylus daardoor langer schijnt te worden. ik slik nu davitamon fem natal, iemand die hier ervaring mee heeft of die het ook slikt? of heeft geslikt en nu zwanger is? haha ik hoor het well groetjesss
Hoi Sannehai, Ik slik nu ook Davitamon Femnatal. En op zich ben ik er tevreden mee. Of het misschien invloed heeft gehad op een zwangerschap weet ik over een paar dagen
Ik heb t ook geslikt, maar nam t niet heilig in haha Ik vergat het wel eens een dagje of 2 dagen. Toen mn amandel ontstoken was, kon ik een week niet goed slikken, laat staan een pil innemen haha Maar tot nu toe ziet de baby er goed uit. (Bij mijn jongste was ik ook niet trouw haha en ze zijn gezond).
@bamjolan gefeli met je zwangerschap! weet je ook of het nog invloed had op je cyclus? of daar geen veranderingen mee?
Ik slikte/slik het ook. Heeft niet geholpen sneller zwangerte worden van de eerste nl in 3 maanden, de tweede meteen en nu ik dit slikte 6 maanden bezig geweest. Cyclusen waren wel regelmatig. Inmiddels 31 weken zwanger en slik het nog steeds. Moet zeggen dat ik me megagoed voel, nog beter als bij de vorige twee. Heb ook geen ijzertekort en mijn buik groeit ook goed (in tegensteling tot mijn vorige zwangerschappen)
Hoi, Ik slik het ook en ben er erg tevreden over. Slik het nu vanaf Maart van dit jaar. Ik denk zelf dat het geen invloed heeft op je cyclus maar goed, ieder zijn gedachten daarover. Ik slik het gewoon omdat er foliumzuur en andere vitamine in zitten die goed voor je zijn. Ze zitten mooi in een strip en niet in een potje, ik vind dat een voordeel want ik schrijf op de achterkant de dag op en zo kan ik ze nooit vergeten, net als bij je pil. Bij deze pillen heb ik een goed gevoel en dat speelt ook een grote rol voor mij. Ik ben ook van plan om ze door te blijven slikken als ik zwanger ben, volgens mij is dat alleen maar goed. Groetjes Wendy
Moet zeggen dat als ik ze een paar dagen vergeten ben ik het ook voel, voel me moeier en futlozer. Heb ik ze dan een aantal dagen weeregslikt gaat het echt supergoed en heb ik nik s te klagen. Ze doen dus ook nog eens goed hun werk! Ik ben ze 3 keer een paar dagen vergeten maar dat gebeurd me echt niet meer hoor!
Hoi Dit is voor mij de tweede cyclus waarbij ik davitamon fem natal tabletjes slik. Of het invloed zal hebben op het zwanger worden weet ik niet maar ik voel me wel energieker en fitter sinds ik ze inneem.
Hi! Ik slik het al vanaf het begin (juli 2006) dus ik denk niet dat het invloed heeft op de snelheid Het is volgens mij voor de foliumzuur en vitamientjes wat erin zit wat goed is voor je lichaam en voor je toekomstige baby. Ben wel minder ziek dan voorheen, voor je immuunsysteem is het dus ook zeker goed
bij allebei mijn jongens niets geslikt- zwanger en toch gezond Bij mijn dochtertje wel geslikt maar ook niet frequent - zwanger en ook gezond.....( maar had wel meer klachten tijdens de zwangerschap...)
De Fem natal gebruikte ik voor ik zwanger werd maar nu ook nog steeds. Ik ben er zeker tevreden over maar het is niet zo dat je er sneller zwanger van wordt ofzo.
oke iedereen bedankt voor zijn reacties was er even benieuwd naar! volges mij zijn het dus wel goeie pillen ik blijf ze ook gewoon slikken. nu maar afwachten haha groetjesss