Ovulatietesten kruidvat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lovemychild, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ik heb gister een doosje ovulatietesten gekocht van de kruidvat. Nu heb ik er gisteravond een gebruikt. Maar er verschijnt bij mij niet eens een controlestreep. Terwijl de test correct is uitgevoerd. Iemand een idee hoe dit kan? Ben er achter dat ik een cyclus van 30 dagen heb. Dus volgens het boekje mag ik morgen ermee beginnen. Maar wilde wel uittesten of ze werkten. Maar hier zie ik niet eens een controlestreep verschijnen. Heb er nu nog 4 over.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi

Meis, ben bang dat je een miskoop hebt gedaan.... er zijn zo ontzettend veel klachten over de ovutesten van kv terwijl de zw testen wel goed zijn.

De 1e ronde dat ik met ovutesten ging werken, had ik ze ook van het kv en ik testte 5 dagen achtereen posi en dik ook.

Ik denk dat je beter de testen van sensitest kunt gebruiken. zijn a) goedkoper en b) een stuk duidelijker. Kijk maar eens op www.sensitest.nl

voor een resultaat kun je even in mijn album kijken.

Suc6 er mee

3. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Straks nog een proberen of ze wel iets aangeven. Anders mag je ze niet verder gebruiken staat op het doosje en moet je klantenservice bellen. De test is in ieder geval goed uitgevoerd. En ze lagen langere tijd niet in de schappen bij kruidvat, en nu lagen ze weer vol ermee.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ok nou hoop dat ze bij jou goed gaan werken...ik koop ze in elk geval nooit meer. Heb kv nog een mail gestuurd, maar er nooit meer wat op gehoord. dus tjah...

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad.
    Heb wel gelezen dat er veel problemen mee waren.
    Maar ik kreeg op dag 1 en 2 van testen netjes een lichte roze teststreep.
    Alleen die testen heb ik dus weggegooid zonder een foto van te maken.
    Dag 3 en 4 wel positief, warvan dag 3 het meest knallend.
    Dag 5 weer alleen maar een licht streepje.
    Foto in mijn album!

Maar als je niet eens een controlestreep er op komt, dan is die test inderdaad niet goed.
    Maar plas je er overheen of plas je in een potje.
    Ik zelf plas in een potje en doe dan de test er in, merk wel dat ik het wel iets langer er in laat zitten.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi hoi ;)

bij mij bleven die dingen helaas ook 5 dagen achter elkaar positief.. ook al ben je een dag geleden nog ongesteld geweest.. zelfs als je helemaal geen eisprong hebt worden die dingen soms nog positief..

ik zou ook anderen kopen, of voor de zekerheid nog een keertje proberen

normaal moeten ze iig toch een controlestreep geven

7. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Net alweer een geprobeerd, en totaal niks te zien. Alle 2 blanco. 9,95 weg gegooid. Had wel al 2 zwangerschapstesten van de kruidvat meegenomen. Hoop dat die dan wel iets aangeven als ik ze gebruik. :( Had op zijn minst een controlestreep verwacht.

8. SeaShell

Vervelend zeg! Ik zou gewoon terug naar de winkel gaan en zeggen dat ze nogineens een controle streep geven, wie weet krijg je op zn minst je geld terug.. Succes meid!

9. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    In de bijsluiter staat dat als hij constant niks aangeeft de doos niet te gebruiken <-- maar daar kom je pas achter als je het gebruikt. Dan moet je contact opnemen met je apotheker of een servicenummer. Raar dat je contact op moet nemen met je apotheker, terwijl je ze bij de kruidvat koopt. :S

10. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Zijn die van predictor wel betrouwbaar? Anders haal ik die morgen.

11. Shanna41

Shanna41 Actief lid

Dec 23, 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hallo,

Wij hebben nu drie keer een ovulatietest gedaan. De eerste keer van het Kruidvat omdat die veel goedkoper was, die werkte prima, kreeg wel een controlestreepje maar was daar inderdaad ook drie dagen aan het ovuleren, heb daar verder niet bij na gedacht, kan natuurlijk wel, ligt aan het tijdstip waarop je die gebruikt de 48 uur kan dan net over de drie dagen verdeeld zijn.

Maar bij de volgende koop zag ik dat ze van Clear Blue digitaal zijn en ik moet zeggen dat ik die geweldig vind, daar krijg je gewoon een smillie te zien wanneer je ovuleert en anders alleen een rondje dit is echt veel en veel makkelijker dan de streepjes, daar heb ik het geld wel voor over.

Groeten van Sandra

12. laura

laura Actief lid

Nov 6, 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hey hoi

heb vorige week ook die van de kv gekocht en gaven bij mij idd ook twee lichte streepjes aan vrijdag en zaterdag terwijl ik een cyclus had vorige maand van 37 dagen weet nie als t uitmaakt maar ik was 15 dec ongi geworden

maar als ik dit nu allemaal zo lees weet ik nie als ik die dingen nog wel moet geloven:S

probeer vanaaf nog een keer als t dan nog een licht streepje is dan weet ik genoeg

gr laura

13. SeaShell

ik kom net van de gynecoloog af, en heb een echo gehad, en mijn ei is zo groot dat het vandaag of morgenvroeg moet springen

ik had hier nog KV ovulatietesten liggen en het streepje is zó licht, dat ik het nogineens een streepje durf te noemen..

gewoon rommel dus

en als ik net ongi ben geweest geeft ie 5 dagen lang knalpositief aan :s

14. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Heb ze gister van predictor gekocht. En getest, zag 2 lichte strepen, alleen de test streep was iets donkerder dan de controlestreep. Wat betekend dat? Of is mijn ei er? Ze waren nog niet heel donker. controlestreep was vrij licht. Maar bij predictor geven ze tenminste wel iets aan, dan bij de KV testen

15. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo,
    ik heb ze ook van Predictor gekocht en ze nog niet uitgetest.
    Ik hoop dat ze werken. Bij het KV ga ik ze dus maar niet halen als ik dit zo lees. Ik ga volgende week beginnen met testen. Ben benieuwd of het iets is. Heeft iemand al ervaring met deze testen?

16. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Zie mijn album ;) En je ziet dat ze werken :)

17. Loontje4

Het is inderdaad erg duidelijk te zien. Ben benieuwd. We zijn nog niet zo lang bezig maar ik dacht laat ik het eens proberen en kijken wat het wordt. Ik hoop wel dat het werkt. Nu we er mee bezig zijn, wil ik toch wel graag dat het lukt. :)

18. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ja dat hopen wij ook. 15 januarie mag ik pas testen, dus wie weet begin ik 2009 meteen goed. Laten we het hopen :D Maar dan klopt mijn banner ook niet, want dan zou volgens mijn banner de eipsprong morgen zijn. En die is er volgens mij al geweest. 16e ongi geworden en blijkbaar een cyclus van 30 dagen. Maarja eisprong kan altijd eerder komen natuurlijk.

19. Loontje4

Ik hoop dat je banner niet klopt en dat je positief test. Ik mag pas vanaf 26 januari testen. Eigenlijk 23 januari maar mijn laatste cyclus was langer dus test ik pas vanaf dan als ik al niet ongi ben geworden. Nou vandaag mag ik beginnen met de ovu testen. Ben benieuwd. We proberen iedere dag te klussen in ieder geval. Tot nu toe nog goed gelukt. :). Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was, niet ongi, misselijk, geen eetlust...blijkt het een soort iets van buikgriep te zijn geweest. Nu volgende ronde!

20. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
    Hmmm geen goede ervaringen dus met testen van het kv.
    Ik heb gisteren net een doosje gekocht met 5 testen :(
    Gisteren ook gelijk getest om 16.30 en toen had ik een duidelijke controle streep, en een licht roze teststreep.

Share This Page